וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלינגר: "אגודות הכדורעף לא עושות את העבודה"

10.10.2010 / 14:59

מאמן נבחרת ישראל לנשים התייחס לרמה הדלה הצפוייה בליגת הנשים שיוצאת לדרך השבוע, במקביל לליגת הגברים

ביום שני בערב תצא לדרך עונת 2010/11 בליגת העל בכדורעף, ובהמשך השבוע הליגה לנשים. בליגה לגברים יתחרו השנה 10 קבוצות, כשבסיום העונה ירדו שלוש לליגה השניה, וזאת במטרה ליצור ליגה חזקה יותר בת שמונה קבוצות בעונה הבאה. זו המטרה גם בליגת הנשים, שתפתח את העונה ללא אליצור כוכב יאיר, שבחרה לרדת לליגה השניה.

איגוד הכדורעף קיים היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה ותחילת פעילות הנבחרות, ומאמן נבחרת הנשים אריה שלינגר ניצל את המעמד כדי להתייחס לרמה הנמוכה בליגת הנשים בכדורעף, במקביל להצלחה האדירה של הנבחרת שעלתה לאליפות אירופה. "האגודות בארץ לא עושות את העבודה שלהן, ואי אפשר לגדל ככה דור של שחקניות", אמר זלינגר והוסיף: "אני לא יודע אילו שחקניות חדשות כיום מגיעות לנבחרת מהאגודות, כולן מגיעות מהפנימיות".

במקביל, התייחסו ראשי האיגוד גם לשינוי בתקנון הליגה, כשמהעונה ניצחון רגיל יזכה את המנצחת בשלוש נקודות לעומת 0 למפסידה, אלא שניצחון בתוצאה של 2:3 יותיר את המנצחת עם שתי נקודות ויעניק נקודה למפסידה. כל זה במטרה ליצור משחקים מותחים ולא לאפשר לקבוצות הפחות טובות לוותר על משחקים מראש.

בליגה לגברים, האלופה מכבי תל אביב איבדה השנה שני שחקנים חשובים שיצאו לשחק בחו"ל, שון פייגה (דרום קוריאה) ואריאל הילמן (גרמניה). שני אלה הצטרפו לאלכס שפרנוביץ', שיעבור לשחק השנה בליגה המונטנגרית. פרט לפייגה והילמן, הצהובים שמרו פחות או יותר על הסגל והתחזקו במישה ויסוצקי הוותיק ובקנדי היהודי ג'וש בוראק שהגיע מהפועל כפר סבא. ניקיטה אברשקוב הגיע מרעננה והארגנטינאי ניקו אפרון מחכה לאזרחות. הקבוצה תשתתף העונה בגביע ההתאחדות האירופית ותתמודד בסיבוב השני נגד אנקרה הטורקית.

מאמן מכבי תל אביב, זהר בר נצר, התייחס לעונה הצפוייה לקבוצתו ואמר: "אני שמח שהליגה השנה תהיה תחרותית יותר, כי אני מתגעגע לסדרות הפלייאוף הצמודות מול מכבי הוד השרון. פרסונלית על המגרש נחלשנו, ואולי זה מה שגרם לקבוצות אחרות להתחזק ולהאמין. המטרות שלנו הן כמובן אליפות וגביע, ואני מאמין שאפשר לעמוד בזה גם עם השינויים".

הפיינאליסטית הפועל מטה אשר איבדה את עידו כהן שפרש ממשחק, אבל שמרה על הסגל מהעונה שעברה וצירפה שני זרים ברזילאים. אחד מהם הוא פרד טישיירה שברח לקבוצה בעונה שעברה לקפריסין, והשני הוא המנחית ג'ק דה סילבה, שהגיע מהליגה השניה באיטליה.

משחקי המחזור הראשון בליגת הכדורעף (שני):

מכבי תל אביב - מכבי עירוני חדרה

מ.כ נווה שאנן - הפועל כפר סבא

הפועל המעפיל - הפועל מטה אשר

אליצור כרמיאל - מכבי הוד השרון

א.ס ארזים רמת השרון - עירוני בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully