וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל רזבוזוב זכה בגביע העולם במינסק

10.10.2010 / 15:26

הג'ודאי הישראלי, שהעלה משקל ועבר לקטגורייה של עד 81 ק"ג, ניצח 5 קרבות בבלארוס ואמר: "לא חלמתי על פתיחה כזאת"

הג'ודאי הישראלי יואל רזבוזוב, שהעלה לאחרונה את משקלו והחל להתחרות בקטגוריית המשקל של עד 81 ק"ג, רשם היום (ראשון) הישג מרשים כשזכה בתחרות מסבב גביע העולם במינסק שבבלארוס. רזבוזוב ניצח בסך הכל בחמישה קרבות, וגבר בגמר על סגן אלוף אירופה המקומי, מה שקידם אותו משמעותית בדירוג העולמי, שיכול להיות מכריע בקביעת הקריטריונים למשחקים האולימפיים בלונדון.

רזבוזוב פתח בניצחון טכני על יריב מקנדה שלא התייצב לקרב ובאיפון מול יריב בלארוסי, והמשיך בניצחון על קוונטין ג'ובר הצרפתי. בחצי הגמר הוא פגש את רוסטאם אלמילי מאוזבקיסטן, וניצח אותו באיפון אחרי קרב התקפי במיוחד. בגמר הוא פגש את סגן אלוף אירופה, אליאכסנדר טסיאשנקה הבלארוסי, וניצח אותו בניקוד אחרי שהשיג וואזארי לעומת שני יוקו של היריב.

אבישר שיינמן התחרה באותה קטגוריית משקל, והפסיד כבר בסיבוב הראשון לג'ודאי מאוקראינה.

רזבוזוב, שמימן את הנסיעה לבלארוס מכיסו הפרטי בגלל הקפאת הפעילות באיגוד הג'ודו, אמר היום: "זו בסך הכל תחרות שניה שלי בקטגוריית המשקל הזאת, ואת הראשונה אני לא מחשיב כי יצאתי אליה בלי מאמן. זו פתיחה יפה שלא חלמתי עליה, ועכשיו אני רואה שאני עדיין יכול להצליח. אין ספק שהג'ודוקת מהעולם בקטגוריית המשקל הזאת הרימו גבה כשהם ראו את התוצאות באינטרנט, ואני מקווה שאני אמשיך ביכולת בגביע העולם בשבוע הבא ברוטרדאם. בסך הכל, מבחינה בריאותית היה לי קשה לשמור על המשקל הקודם שלי, וכעת יש לי יתרונות על יריבים באפקטים של מהירות". רזבוזוב התייחס גם למצב הנוכחי באיגוד הג'ודו, שמאפשרים לספורטאים לצאת לתחרויות בחו"ל רק במימונם של גורמים חיצוניים ואמר: "כואב לי יותר על הצעירים מאשר עלי באופן אישי, אני מקווה שההישג שלי ירים את מצב הרוח של הנבחרת. אם יש גופים שיוכלו לעזור לנ ו רק נשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully