וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי בחיים, היאנקיז ב-ALCS

10.10.2010 / 8:24

הרייז הפכו פיגור מאוחר לניצחון 3:6 בארלינגטון, וצימקו את הסדרה ל-2:1. היאנקיז השלימו 0:3 על הטווינס עם ניצחון 1:6

טקסס - טמפה ביי 6:2 (1:2 לריינג'רס בסדרה)

אחרי שניצחו פעמיים בטרופיקנה פילד, הריינג'רס קיוו לסגור עניין בארלינגטון, ולרגע נדמה היה שהם בדרך לשם. בפתיחת האינינג השביעי, במצב של 1:1, חבט איאן קינסלר להומראן על מאט גארזה והעלה את הריינג'רס ליתרון 1:2. עכשיו הכל היה תלוי בבולפן, שפישל בגדול. דאבל של דן ג'ונסון על דארן אוליבר הציב אותו בעמדת הבקעה בתחילת האינינג השמיני, וקרלוס פניה הכניס הביתה את מחליפו של ג'ונסון דזמונד ג'נינגס.

המהפך הושלם עוד באותו אינינג, כשג'ון ג'ייסו חבט לסינגל על נפתלי פליז והכניס הביתה את פניה. את האינינג התשיעי פתח קרל קרופורד המצוין, שהציל קודם את הרייז עם שני מהלכי הגנה גדולים, עם הומר, פניה הוסיף הומר בן שתי ריצות, ולמרות הומר מאוחר של נלסון קרוז, הרייז שמרו על סיכוי עם ניצחון 3:6.

שני הפותחים, קולבי לואיס מטקסס ומאט גארזה מטמפה ביי, היו סולידיים. לואיס הגיש חמישה אינינגים טובים, במהלכם רשם חמישה סטרייקאאוטים, גארזה סגר שישה וארבעה, עלה לשביעי, חטף הומר והוחלף. האקס-ריינג'ר ז'ואקים בנואה זכה בניצחון, אוליבר רשם את ההפסד. המשחק הבא בסדרה - ביום ראשון ב-19:07. טומי האנטר צפוי לפתוח בריינג'רס, וייד דייויס ברייז.


ניו יורק יאנקיז - מינסןטה 1:6 (0:3 ליאנקיז, עלו ל-ALCS)

השטיח הקבוע של היאנקיז, הטווינס, נפרש גם הפעם, וכמו בעונה שעברה, מינסוטה לא ממש נתנה לניו יורק פייט. פיליפ יוז הגיש שבעה אינינגים, במהלכם טיגן שישה חובטים בסטרייקאאוט, והשלים טריו נאה של הגשה בסדרה. היאנקיז מוכנים להגן על התואר.

ניו יורק רשמה ריצה על בריאן דאנסינג באינינג השני עם סינגל של חורחה פוסאדה שהכניס את רובינסון קאנו הביתה, ובשלישי הוסיפה אחת עם סינגל של מארק טשיירה. המשחק נפתח לרווחה ברביעי, עם הומר בן שתי ריצות של מרקוס ת'יימס וחבטת הקרבה של ברט גארדנר שהכניסה את קרטיס גרנדרסון הלוהט הביתה. מפיגור 5:0 היה ברור שמינסוטה כבר לא תיחלץ. ניק סווישר נעץ מסמר אחרון בארון, לפני שהטווינס צימקו עם ריצה חסרת משמעות.

הלילה ייערכו, בנוסף למשחק בין טקסס לרייז, שני מפגשים נוספים. ב-22:37 תארח אטלנטה את סן פרנסיסקו, טים הדסון מהברייבס יגיש מול ג'ונתן סאנצ'ז מהג'איינטס. סינסינטי, מאחורי ג'וני קואטו, תפגוש ב-1:07 את פילדלפיה, עבורה יגיש קול המלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully