וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גם פילדלפיה עלתה ל-0:2

9.10.2010 / 10:32

הפיליז ניצחו את סינסינטי 4:7, בעיקר בזכות הגנה שערורייתית. אטלנטה ניצחה 4:5 בסן פרנסיסקו באינינג ה-11 ואיזנה ל-1:1

פילדלפיה - סינסינטי 4:7 (0:2 לפיליז בסדרה)

הכל נראה טוב עבור סינסינטי עד אמצע האינינג החמישי. הרדס שיחקו בביטחון, ברנדון פיליפס חבט שלוש פעמים על רוי אוסוולט, ברונסון ארויו הגיש היטב והאדומים מאוהיו הובילו 0:4. ואז החלה טרגדיה של טעויות, טעויות שאסור לעשות כשהקבוצה שעומדת מולך היא זו שהגיעה פעמיים ברציפות לוורלד סירייס.

פיליפס היה גיבור היתרון כשחבט להומר על אוסוולט באינינג הראשון, יתרון שתפח עם הומר של ג'יי ברוס וחבטת הקרבה של ג'ואי ווטו שהכניסה את פיליפס הביתה. ב-0:4 הכל נראה בטוח, אבל שתי שגיאות רצופות, של פיליפס ושל סקוט רולן, סייעו לפילדלפיה לשים שתי ריצות על הלוח. המצב רק הלך והחמיר, כשמחליפיו של ארויו, ארתור רודס ולוגאן אנדרוסק, פגעו עם הכדור בחובטים. הם יצאו מזה עם נזק מינימלי יחסית וביתרון 3:4.

האינינג השביעי היה מכת המוות של סינסינטי. תחילה חטף אטלי כדור מארולדיס צ'פמן ועלה לבסיס. לאחר שג'ייסון וורת' הגיע גם הוא לבסיס, עלה ג'ימי רולינס וחבט כדור פשוט לאאוטפילד. ברוס לא ראה את הכדור, הפיליז ניצלו את השגיאה לשים עוד שתי ריצות על הלוח. פסילה של קרלוס רואיז הכניסה את רולינס הביתה - 4:6 ומכאן כבר לא הייתה דרך חזרה. הסדרה עוברת לסינסינטי, הפיליז צריכים ניצחון אחד.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 5:4 (1:1 בסדרה)

ריק אנקיל חבט להומראן ראשון בקריירה באיניניג ה-11, והברייבס הפכו לקבוצה הראשונה בפלייאוף הזה שמאזנת לאחר הפסד במשחק הראשון. הם עשו את זה עם הרבה יזע ובזכות הבולפן הבינוני של סן פרנסיסקו, שבאינינג השמיני שמט יתרון בן שלוש ריצות. מי שניצח היה לא אחר מקייל פרנסוורת', אחד הפאשלונרים הגדולים בתולדות המשחק, שהגיש אינינג ושני שליש נקיים וחילץ את הברייבס ממצב של בסיסים מלאים ואאוט אחד ברגע הקריטי של ההתמודדות.

מאט קיין היה מעולה בסן פרנסיסקו. שישה אינינגים ושני שליש הלך קיין בביטחון, כשכבר באינינג השני נותן לו פאט ברל כרית נאה עם הומר בן שלוש ריצות. הוא עצמו העלה ל-0:4 עם סינגל בשלישי, וגם חבטה של בריאן מק'קאן שצימקה ל-4:1 לא ריגשה אף אחד - עד האינינג השמיני. מלקי קבררה עלה לבסיס בזכות שגיאה של פאבלו סנדובאל, דרק לי נכנס הביתה. בריאן ווילסון, הקלוזר האמין, החליף את סרג'יו רומו והרשה דאבל לאלכס גונזאלס, שתי ריצות נכנסו וככה פתאום התוצאה היא 4:4. המותחן נמשך, עד שרמון רמירז הרשה את ההומר לאנקיל, ואטלנטה יכולה להכריע את הסדרה במגרשה הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully