וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ביקור בריוויס איילנד

9.10.2010 / 11:55

רנדי מוס יגיע למדולנדס לעימות עם הג'טס בפעם השניה העונה, הפעם במדי מינסוטה. בולטימור בדנבר, גרין ביי בוושינגטון

סיפור השבוע ב-NFL היה, כמובן, העברתו של רנדי מוס מניו אינגלנד למינסוטה. בעיני, לפחות, כל ניסיון של אוהדי הפטריוטס לגמד את הטרייד הזה לא יצלח. בגיל 33, מוס הוא עדיין אחד מחמשת התופסים הטובים ב-NFL והוא יחסר מאוד לטום בריידי. מצד שני, אי אפשר לשפוט את הפטריוטס לאור העובדה שלמוס יש נטייה לשביתות איטלקיות כשלא הולך. הוא לא ממש עשה אחת כזו העונה, אבל הייתה תחושה שזה מתקרב.

מבחינת הימורים, המדור התבייש בשבוע שעבר עם 8 ניחושים נכונים מ-14 משחקים, מה שמביא אותנו ל-36 מ-62 (58 אחוז). כן, כן, לא היה שום צורך להמר על אוקלנד ומיאמי. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

דארל ריוויס שחקן ניו יורק ג'טס שומר על רנדי מוס. Al Bello, GettyImages
מוס ישחק, השאלה היא האם גם ריוויס. בכל מקרה, יהיה מעניין במאנדיי נייט במדולנדס/GettyImages, Al Bello

19:00, METV: יוסטון - ניו יורק ג'איינטס

19:00, FOX: וושינגטון - גרין ביי

22:15, METV: דאלאס - טנסי

22:15, FOX: אריזונה - ניו אורלינס

2:15, בין ראשון לשני: סן פרנסיסקו - פילדלפיה

2:30, בין שני לשלישי: ניו יורק ג'טס - מינסוטה

דונובן מקנאב שחקן וושינגטון רדסקינס. Rob Carr, AP
שוב על המסך, הפעם ב-HD. מקנאב/AP, Rob Carr

הג'איינטס מחפשים יציבות (שעה ראשית: 19:00)

יוסטון (1:3) - ניו יורק ג'איינטס (2:2)

שתי הקבוצות עברו שבוע יפה מבחינתן, כשהטקסאנס ניצחו באוקלנד והג'איינטס הדפו את ג'יי קאטלר ושיקגו. ניו יורק מבקשת ניצחון שני ברציפות שייצב את השורות, הטקסאנס זוממים על מאזן 1:4, פתיחה שאותה לא חוו מעולם. הרץ אחמד בראדשו, שנפצע במשחק מול הברס, התאמן ביום שישי וישחק בשורות הג'איינטס. ביוסטון, אנדרה ג'ונסון מתכנן לשחק, אולם זה עדיין לא סופי. מריו וויליאמס, שסבל מפציעת מפשעה באימון יום חמישי, ייעדר כנראה.

התחזית: אנחנו עם הג'איינטס


בולטימור (1:3) - דנבר (2:2)

בדרכם המכוערת, הרייבנס ניצחו בשבוע שעבר בפיטסבורג, אבל הם יודעים שההתקפה חייבת להשתפר. התקפה היא לא הבעיה של הברונקוס, שבזכות יכולת מצוינת של קייל אורטון יצאו מנשוויל עם ניצחון על טנסי. דנבר תחסר שוב את הרץ נושון מורנו (מפשעה) ותשחק גם מול ההיסטוריה - בארבעה מפגשים היא מעולם לא ניצחה בעירו של אדגר אלן פו. אולי הפעם?

התחזית: לא, אבל זה לא יהיה פשוט. ניצחון לרייבנס


בפאלו (4:0) - ג'קסונוויל (2:2)

הסיפור של השבוע האחרון בצפון פלורידה היה בעיטת 59 היארד של ג'וש סקובי. הבעיטה הזו לא הייתה סתם ציון דרך עבור הג'אגוארס, היא ממש סיבכה את ה-AFC דרום. לג'אגוארס יש נטיה להיכנס להנגאובר ממושך אחרי ניצחונות כאלה, וג'ק דל ריו יודע שהפסד בבפאלו יקים עליו שוב את קולות הביקורת. באדי ניקס, ה-GM של הבילס, אמר השבוע שהשינוי בקבוצה לא יבוא מהר, ואנחנו רק תוהים אם הוא יגיע מתישהו.

התחזית: זוכרים? לא מהמרים יותר על הבילס

שחקן ניו יורק ג'איינטס אמאד בראדשו חוגג לאחר שכבש טאצ'דאון מול טנסי טייטאנס. רויטרס
הג'איינטס יצפו ממנו לתפוקה. בראדשו יפתח ביום ראשון/רויטרס

קרוליינה (4:0) - שיקגו (1:3)

ג'ימי קלאוסן השאפתן כמעט הנהיג את הפנתרים לסנסציה בניו אורלינס, אבל ג'ון קרני הוותיק השאיר את הפנת'רס נטולי ניצחון. הבשורה הטובה לפנת'רס היא שג'יי קאטלר לא ישחק בגלל זעזוע המוח שעבר בניו יורק, ומי שיפתח במקומו יהיה טוד קולינס, שמשחק בליגה מ-1923 ואין שום עדות שאי פעם רשם טאצ'דאון (היי - אולי יש עדויות, אבל הן בהחלט לא קבילות). הבשורה הרעה לקרוליינה היא שהתופס סטיב סמית', שנטש במהלך המשחק מול הסיינטס, שוב לא ישחק.

התחזית: ההגנה של שיקגו טובה מדי עבור קלאוסן. ברס


אינדיאנפוליס (2:2) - קנזס סיטי (0:3)

לאחר חודש אחד בלבד, יש רק בלתי מנוצחת אחת בליגה, וזו לא אינדיאנפוליס. הצ'יפס חוזרים משבוע החופש כשהם צמאים להצלחה, והמבחן הגדול ביותר שלהם העונה יגיע בלוקאס אויל מול פייטון מאנינג הרעב. למאנינג יהיה בוודאי דם בעיניים לאחר ההפסד האכזרי בג'קסונוויל, אבל ייתכן שהוא יצטרך להסתדר בלי עוד מטרה גדולה שלו העונה, אוסטין קולי, שחזר להתאמן ביום שישי ועדיין בסימן שאלה. מי שיחזור בוודאות הוא פייר גארסון, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים.

התחזית: אין לצ'יפס מספיק מול מאנינג. ניצחון לאינדי


וושינגטון (2:2) - גרין ביי (1:3)

הרדסקינס ניצלו את היעדרו של מייקל ויק וניצחו בפילדלפיה, אבל ההתקפה שלהם חורקת ומול ארון רוג'רס והפאקרס יצטרכו לעשות יותר. וושינגטון מצאה, לפחות, משחק ריצה בהיעדרו של קלינטון פורטיס (בחוץ לארבעה שבועות לפחות) עם ריאן טוריין, מה שאי אפשר להגיד על הפאקרס, שלא מצליחים להתגבר על חסרונו של ריאן גרנט. ברנדון ג'קסון לא נכנס לעניינים, ובלי משחק ריצה ראוי יהיה קשה מאוד לנצח בלנדובר. בנוסף, הליינבקר ניק בארנט לא ישחק וכנראה סיים את העונה.

התחזית: קשה, קשה. אנחנו עם גרין ביי

מאט קאסל שחקן קנזס סיטי צ'יפס. ed zurga, AP
אם קאסל והצ'יפס יעברו גם את זה - תשמעו, השמיים הם בהחלט הגבול/AP, ed zurga

סינסינטי (2:2) - טמפה ביי (1:2)

גם בשבוע שבו טרל אואנס וקרסון פאלמר רושמים משחק היסטרי, הבנגאלס לא הצליחו לנצח בקליבלנד ונראה שיותר מדי חסר להם כדי לשחזר את ההישג של השנה שעברה ולהשתלט שוב על ה-AFC צפון. המאמן מרווין לואיס שלח ביקורת מרומזת כלפי הקוורטרבק שלו: "צריך לנצח את המשחק. לא אכפת לי אם הקוורטרבק זורק לשבעה מיליארד יארדים, אם לא מנצחים זה לא נחשב". הבאקנירס, מצידם, חוזרים רעננים משבוע חופש ויצטרכו לנצח דרך ההגנה, מאחר שההתקפה שלהם מדורגת במקום ה-25 בליגה בייצור נקודות למשחק - 16.7.

התחזית: בנגאלס


קליבלנד (3:1) - אטלנטה (1:3)

הבראונס הרגישו כמו מלכי אוהיו כשניצחו את הבנגאלס, והשבוע ינסו לשמור שוב על ה-W במכלאת הכלבים, הפעם, ייתכן, עם ג'ייק דלהום שחוזר מפציעה על כס הנהג. אם דלהום לא יהיה כשיר, סנקה וואלאס ימשיך לשחק במקומו. פייטון היליס לא התאמן ביום שישי, אבל צפוי לשחק. אטלנטה פוזלת לכיוון מאזן 1:4, אבל יודעת שהיכולת הבינונית מול סן פרנסיסקו, משחק שבו ניצחו הפאלקונס בנס בגלל השטויות של הניינרס, לא תספיק הפעם. היי, תראו את זה רגע: המאזן בין שתי הקבוצות הוא 2:10 בכל הזמנים, כשהפאלקונס לא ניצחו בקליבלנד מאז 1971 (ארבעה מפגשים).

התחזית: הסטטיסטיקה הזו תישבר. ניצחון לאטלנטה


דטרויט (4:0) - סט. לואיס (2:2)

המדור אולי לא נתן צ'אנס לסאם בראדפורד בשבוע שעבר, אבל הקוורטרבק חושב אחרת. הניצחון על סיאטל הציב פתאום את הראמס בעמדה נוחה ב-NFC מערב, ובהתחשב בכך שמדובר בבית אולי הגרוע ביותר בהיסטוריה של הליגה (גרוע אפילו ביחס למה שהיה הבית הספציפי הזה בשנים האחרונות), יש להם סיכוי לא רע לקחת אותו. הניצחון היחיד של הראמס בעונה שעברה, 10:17, הגיע בדטרויט. מי שציפה לקרב בין בראדפורד למת'יו סטאפורד לא יקבל אותו, כשסטאפורד עדיין בחוץ בשל פציעה בכתף. שון היל יחליפו.

התחזית: ניצחון לראמס

שחקן אטלנטה פאלקונס טוני גונזלס חוגג עם קבוצתו. רויטרס
טוני גונזאלס ואטלנטה ינסו לשבור רצף של 39 שנים ללא ניצחון בקליבלנד/רויטרס

המשימה הראשונה של הול (שעה ראשית: 22:05-22:15)

אריזונה (2:2) - ניו אורלינס (1:3)

אחרי ארבעה משחקים זה כבר ברור, משהו לא דופק במכונה של הסיינטס. ניו אורלינס ניצחה רק בקושי את קרוליינה, וביכולת הזו, יחד עם האיום של אטלנטה, שלטון הקדושים ב-NFC דרום לא יחזיק מעמד. לאדל בטס וכריסטופר אייבורי צפויים לחלוק נשיאות בניו אורלינס בהיעדרו של פייר תומאס. גם על אריזונה עבר שבוע לא שקט, כשקן ויזנהאנט שלף כרטיס אדום לקוורטרבק דרק אנדרסון והציב בהרכב את הרוקי מקס הול. "לא משנה מי הקוורטרבק", אמר הסנטר של אריזונה לייל סנדליין, "אם לא נגן עליו, גם סבתא שלי לא הייתה מצליחה למסור. אני לא אומר שעם הגנה טובה היא כן הייתה מצליחה, אבל היא די אתלטית". משורר.

התחזית: ניצחון ל... קרדינלס (יאללה, מה יש להפסיד?)


דאלאס (2:1) - טנסי (2:2)

הקאובויס חוזרים למשחק אחרי שבוע חופש, טריים ובריאים, כשהתוכנית של המאמן וייד פיליפס היא לתת יותר דגש על משחק הקרקע ויותר נשיאות לפליקס ג'ונס, הגיבוי של מריון בארבר. הטייטאנס מאוד מאכזבים, משום שלאחר הניצחון הגדול בניו ג'רזי על הג'איינטס בא ההפסד לדנבר. מי שירד דרסטית ביכולת הוא כריס ג'ונסון, שעד כה רשם 354 יארד בלבד, 88.5 למשחק - יפה לכל רץ אחר, לא לרץ הטוב בליגה. טנסי תצטרך גם לשדרג את המשמעת שלה - לטייטאנס 37 עבירות העונה, והם חולקים את המקום הראשון בקטגוריה עם דטרויט.

התחזית: ניצחון לקאובויס


אוקלנד (3:1) - סן דייגו (2:2)

עד כה, הצ'ארג'רס ניצחו את שני משחקי הבית שלהם והפסידו בשני משחקי החוץ. בהתמודדות הזו אסור להם להפסיד. סן דייגו תמשיך להשתמש בנשק הכי קטלני עד כה בליגה - הטייט אנד המדהים, העל אנושי, החולני והפסיכוטי אנטוניו גייטס, שרשם 6 מ-14 הטאצ'דאונים של הקבוצה. אוקלנד תשחק, ככל הנראה, ללא הפצוע המתמיד דארן מק'פאדן, ובמקומו יפתח בעמדת הרץ האחורי מייקל בוש.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס

אנטוניו גייטס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Denis Poroy, AP
למות עליו. אנטוניו גייטס תפס 6 מ-14 הטאצ'דאונים של הצ'ארג'רס העונה/AP, Denis Poroy

הצ'אנס הגדול של קולב

סן פרנסיסקו (4:0) - פילדלפיה (2:2) - 2:15, בין ראשון לשני

זה אולי נשמע מוזר כרגע, אבל לפורטי ניינרס עדיין יש סיכוי לא מבוטל לזכות בבית המצחין הזה, למרות פתיחה עלובה של 4:0 (הפתיחה הכי גרועה שלהם - 7:0 ב-1979). בשביל שזה יקרה, הניינרס, ששוב מצאו דרך יצירתית להפסיד בשבוע שעבר, חייבים לרשום את ניצחונם הראשון. מולם יתייצבו האיגלס עם קווין קולב, שבעקבות פציעתו של מייקל ויק מקבל עוד צ'אנס להוכיח שהוא פותח ראוי. הרץ הפותח לשון מק'קוי שבר צלע בהפסד לרדסקינס, אבל התאמן ביום שישי והוא בסימן שאלה, למרות הצהרתו כי "אני מוכן למשחק שלם".

התחזית: ניצחון לניינרס (נו, מתישהו זה חייב להגיע, לא?)


ניו יורק ג'טס (1:3) - מינסוטה (2:1) - 2:30, בין שני לשלישי

אש וגצים מובטחים במדולנדס החדש, כשברט פארב, רנדי מוס יערכו ביקור מפוצץ פיקנטריה במדולנדס. למוס זה יהיה משחק שני בניו ג'רזי בתוך פחות מחודש, לאחר שכבר שיחק והפסיד שם עם הפטריוטס. הוא בכל זאת הצליח להכניע אז את דארל ריוויס ולרשום טאצ'דאון, כשהשאלה כרגע היא האם בכלל יהיה ביניהם מפגש חוזר - ריוויס עדיין בסימן שאלה גדול. פארב מגיע למשחק אחרי שבוע סוער במהלכו הועלו שני זכרונות מתקופתו בג'טס - האחד, בו חשף הקוורטרבק כי הסילונים פנו אליו לפני דראפט 2009 וביקשו שיחזור לשחק. השני, כשהאתר "דדספין" טען כי פארב הטריד מינית את שדרית הקווים של הקבוצה. הליגה, אגב, הודיעה כי תפתח בחקירה ותבדוק האם פארב אכן השאיר הודעות, כולל תצלום של איבר מינו, לסטרג'ר. מחוץ למגרש יהיה מעניין עד בעיטת הפתיחה. אחרי שהכדור הראשון ייבעט, יהיה חם עוד יותר.

התחזית: ניצחון לג'טס

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס. Andy King, AP
מהדורה נוספת של טייגר וודס? פארב/AP, Andy King

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully