וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "גונזאלס הוא הצלחה אדירה"

8.10.2010 / 14:40

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מאוד מההשתלבות של הבלם שהגיע מאשדוד. על פרננדז: "שחקנים חשבו שהם ישחקו בגלל השם"

מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן, מתחיל להרגיש את החיבור בקבוצה ומלא ביטחון לקראת העתיד. מלמיליאן התייחס שוב למשחק של הקבוצה בחיפה (3:3), ואמר: "היה לנו משחק ענק בחיפה. הפתענו את חיפה בזה שלחצנו אותם בחצי שלהם. העובדה שרפאלוב וקטן לא שיחקו עזרה לנו מאוד ובעקבות הידיעה הזאת החלטתי להכתיב את הקצב. אנחנו עושים הרבה משחקי אימון כדי להשלים את הפערים. הבעיה שלנו הייתה שחקנים שלא עשו הכנה. עוד משחק או שניים הם עלולים להיפצע וצריך להיות זהירים ולדעת לתת מנוחה למי שצריך".

על כריסטיאן גונזאלס, הבלם האורוגוואי שהגיע מאשדוד, אמר המאמן הבית"רי: "גונזאלס מבחינתי הוא הצלחה אדירה, וגם מישאלוב. הם מביאים הרבה שקט. כשאלברז יחזור זה יילך וישתפר". על פרננדז אמר מלמיליאן: "בגדול הסיפור נגמר. אין ולא היה כלום. שחקנים חשבו שישחקו בגלל השם. דריו שחקן מצוין והוא יעזור לנו מאוד ומבחינתי הכל היסטוריה".

על שלושת ההפסדים הרצופים שעברה קבוצתו והלחץ שלווה לכך, אמר המאמן: "לפני גביע הטוטו נגד אשקלון, עם כל הלחץ אחרי שלוש הפסדים, אריאל הרוש בא פצוע ואמרתי לו לא לשחק. לא פחדתי. אני מאמין בדרך וסבלנות ולא מפחד מהפסד או ממה שעלול לקרות". על אריאל הרוש אמר: "אריאל הרוש הגיב מאוד קשה בחיפה. הוא עושה אימונים מדהימים ולא מפסיק לעבוד קשה. אני אמרתי לו: 'קיבלת את הגולים הכי שטותיים בקריירה שלך, אז תרים את הראש ותשכח מזה'. אני כל כך מאמין בו ושקט לגביו. סומך עליו בעיניים עצומות".

במועדון היו מרוצים מאוד מחזרתם של אבי ריקן ושמוליק קוזוקין למגרש. ריקן הוא למעשה המגן השמאלי היחיד בקבוצה (אף שגם הוא אינו טבעי) וייתכן שכבר במשחק הקרוב של הקבוצה נגד בני יהודה הוא יחזור להרכב. קוזוקין שיחק לראשונה אתמול 30 דקות כבלם בניצחון 1:2 על אשדוד במשחק האימון, ונכון לכרגע, על אף הקרע במיניסקוס והחשש כי הניתוח ברצועה לא צלח, השחקן צפוי לנסות להמשיך להתאמן ולשחק עם הפציעה.

לגבי הידיעות לפיהם ארקדי גאידמק חזר לארץ, אמרו בבית"ר: "נקווה שזה נכון, כי הקבוצה כבר צריכה איזשהי ודאות וגם מצפים ממנו לכמה תשובות מיידיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully