וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי: "שחקני סכנין התנהגו כמו פחי אשפה"

זאת עקב הפסקת משחק האימון של הפועל פ"ת, בשל העימות בין אסוס לזבידאת: "חלאיילה סכסכן". סכנין תתלונן בהתאחדות

שחקן הפועל פתח תקוה ג'ונתן אסוס שוב היה מעורב בתקרית אלימה, רק שהפעם זה עשוי לעלות לו ביוקר רב. במהלך משחק האימון שערכה היום (שישי) הקבוצה ממלאבס מול בני סכנין, פגע הקשר אסוס בפניו של שחקן סכנין עובדה זבידאת, שמתכוון להגיש תלונה נגדו בהתאחדות לכדורגל ואף הגיש נגדו תלונה במשטרה.

בפתח תקוה טוענים כי במהלך המשחק ניסו שחקני סכנין להתגרות בקשר בכוונה, מה שהביא לכך שבמהלך תגרה ביניהם, אסוס שלח מרפק לכיוונו של זבידאת שנזקק לתשעה תפרים. המשחק ברובו התנהל באווירה אלימה והופסק בדקה ה-65, מצב של 0:0.

למרות הדברים, בפתח תקוה הביעו כעס כלפי השחקן, שזאת לא הפעם הראשונה שהוא מעורב בתקרית כזאת. "אם יש לו דם חם, שלא יעלה על המגרש", אמר אחד השחקנים. "נמאס כבר להעיר לו". אסוס הוחלף מיד לאחר המקרה וזכה לקללות מכיוונו של טל חן, עימו הוא גם התעמת במהלך המשחק. שחקנים משתי הקבוצות התערבו והפרידו בין הניצים.

חבר ההנהלה דני לוי הגיב לאחר המשחק: "סכנין התנהגה כמו פחי אשפה. זאת התנהגות מחפירה, גועל נפש. חאלד חלאיילה הוא סכסכן שמקלל מחוץ למשחק. הם באו בהתקפת אמוק על אסוס שהתנהג למופת, הם אלה שכיסחו אותו כל המשחק. אני מצטער שעשינו משחק אימון נגדם. זאת הייתה טעות, לא נשחק נגדם יותר".

שחקנים בהפועל פתח תקוה טוענים כי מספר שחקנים בסכנין אמרו לאסוס: "תתבייש לך. נשבור לך את שתי הרגליים במשחק הבא". המאמן אלי מחפוד מסר בתגובה: "אסוס ספג מכות בהתחלה והיה לו מאבק עם שחקן יריב, הוא קיבל מכה תוך כדי מאבק. החלו קללות ומכות והמשחק הופסק. אין לנו כוונה להעניש אותו".

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, הגיב לדבריו של דני לוי ואמר: "אתמול דני לוי ליכלך שעה שלמה על דייני ההתאחדות יחד עם אייל ברקוביץ' בתכנית הרדיו שהטיפה לאנרכיה בסוגיית המשמעת. היום מלכלך לוי על סכנין, הלילה הוא יחשוב על מי ללכלך מחר. שיפסיק כבר לשפוך את תסכוליו על אנשים מכובדים ועדיף שגם יעלה קצת את רמת העברית שלו".

חלק משחקני הקבוצה תומך בהשבת סרט הקפטן לגל כהן.

הנהלת סכנין: "אסוס החליט להעלות את רמת האלימות בכדורגל"

ממועדון בני סכנין נמסרה התגובה הבאה לאירוע: "ג'ונתן אסוס החליט היום לעלות את רמת האלימות בכדורגל. במשחק האימון הוא שלח אגרוף לעובדה זבידאת. עובדה הובהל באמבולנס לבית החולים וביצעו לו תשעה תפרים בשפה.

"הנהלת סכנין הגישה תלונה במשטרה ומתכוונת להגיש תלונה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. נשאלת השאלה: האם אסוס שהתעמת עם שחקן מכבי נתניה אחמד סבע לפני שבוע ופרק היום את זעמו על זבידאת הצעיר מעודד מהקריאות הגזעניות ביציעים עד כדי היתר אלימות נגד שחקנים ערבים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully