וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "פרננדז הוא המאמן הכי מקצוען שהיה כאן"

קפטן נבחרת ישראל התראיין ברדיו ירושלים וזעף על התקשורת: "מתעסקים כאן בהכל חוץ מכדורגל במקום לפרגן"

נבחרת ישראל כמעט סיימה את ההכנות שלה לקראת המשחק החשוב שלה נגד נבחרת קרואטיה (שבת, 21:05, שידור ישיר בערוץ 10), במסגרת המחזור השלישי של קמפיין מוקדמות יורו 2012. הנבחרת, עם 4 נקודות, תארח את מוליכת הבית, גם לה מספר זהה של נקודות, ותנסה לנצחה במטרה לתפוס עמדת זינוק טובה מאוד לקראת עתיד הקמפיין. מי שכידוע יחמיץ את המשחק הוא הקפטן יוסי בניון, שבמהלך השבוע התגלתה אצלו פציעה והוא יושבת מהמשחק.

בניון התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים ודיבר הפציעה, הנבחרת וצ'לסי. על לואיס פרננדז אמר קשרה של צ'לסי: "עברתי הרבה מאמנים ואני קרוב כמעט לכולם, אבל אני אומר שפרננדז הוא המאמן הכי מקצוען שהיה כאן. מתעסקים כאן בהכל חוץ מכדורגל ובכל הקטע השלילי במקום לפרגן. מתעסקים בטיסות ואם הוא היה או לא היה בברצלונה, אבל הגיע הזמן לעזוב את זה ולהתעסק אך ורק בקטע המקצועי, שבו שוב אני אומר שהוא המאמן הכי מקצוען שהיה בנבחרת. מתעסקים כאן מתי השחקנים הלכו לישון, בצ'לסי שחקנים יוצאים מהמלון יום-יומיים לפני משחק, חוזרים ב-3 לפנות בוקר והמאמן לא אומר מלה ולאף אחד אין ביקורת".

על הפציעה שלו אמר בניון: "הייתי בטוח שאשחק עם הנבחרת, אך לצערי התבשרתי שלא. ביום ראשון אעבור בדיקה מכרעת אצל אחד המומחים הגדולים בעולם. אם הוא יחליט שאני צריך ניתוח אז זה מה שאעשה ואנוח כמה חודשים".

על ההשתלבות בצ'לסי והתחושה כי לקבוצה הכחולה עליונות ברורה על הכדורגל האנגלי סיפר כי "זה באמת ככה. כבר שהתחלתי את האימונים נדהמתי מהרמה הגבוהה של השחקנים וחשבתי שלא אצליח לעבור אף שחקן. יש לקבוצה סגל שחקנים ברמה גבוהה מאוד שלא רואים כל יום ואני מקווה מאוד לחזור אחרי הפציעה ולהשתלב, עם זאת אני מודע לכך שזה יהיה קשה מאוד".

לוזון: "למה פרננדז היה צריך להישאר, לראות חיפה-בית"ר?"

גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון התראיין. לוזון הסכים עם בניון, ואמר: "שלמה שרף, דרור קשטן ואברהם גרנט, ביחד, במשך 16 שנה, לא היה בכמות האימונים שפרננדז היה. הוא מאמן שקדן ויסודי שבושה וחרפה שמתעסקים בכל השטויות שהיו כאן. למה הוא היה צריך להישאר בארץ? לראות את בני יהודה נגד אשקלון, מכבי פתח תקוה מול אשדוד או אפילו מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים? זה לא היה נותן לו כלום.

"בושה וחרפה שאנשים כותבים בלי מושג", לא חסך לוזון ביקורת מהתקשורת. "אחד כותב לי להשקיע בליגה א' ולא באצטדיון ואין לו מושג בסיסי שבזכות הזכויות המסחריות סביב האצטדיון אני אוכל לייצר כסף לכדורגל. פשוט טומטום. בושה וחרפה שנותנים לאנשים לכתוב מה שהם רוצים בלי טיפת מושג".

על הביקורות נגדו אמר: "מי יכול לדבר? שלמה שרף? זה שקיבל את הדור הכי טוב שהיה כאן ולא הגיע לכלום. עם כל הרעש על הנערות ליווי בסוף התברר שהנערות ליווי היו אצלו, ולא אחת אלא שתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully