וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס: "יש לי יותר תקשורת עם בלאט מאשר עם פיני"

8.10.2010 / 10:11

הגארד של מכבי תל אביב מרגיש בטוח במעמדו ומבטיח בראיון לוואלה! ספורט: "אני אהיה העיניים של בלאט על המגרש". פוט אופטימי לגבי האפשרות שיישאר ומבהיר: "אף אחד לא דיבר איתי על המצב שלי"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דורון שטיין

כעשרים דקות לאחר סיום מסיבת העיתונאים, לאחר שהעיתונאים והנוכחים הרבים במסיבת העיתונאים התפזרו, התיישבו מאמני מכבי תל אביב, דייויד בלאט וגיא גודס, בשולחן צדדי באולם שבמלון הילטון, שם קיימה הנהלת הקבוצה ישיבה. בקבוצה מנסים לטכס עצה אילו שינויים יש לערוך בסגל, כשמגבלות התקציב עומדות לנגד עיניהם. בלאט, המעוניין בצירוף גארד וסנטר, העביר בישיבה את דעתו המקצועית.

קרוב לודאי כי בישיבה אתמול (חמישי) שוב הוזכר שמו של ג'ף פוט, ולא מן הנמנע שהשחקן יושאל. פוט עצמו התייחס למצבו בקבוצה ועל האפשרות שיושאל לקבוצה אחרת בתקופה הקרובה. "אני לא יודע. אני מודע לכך שבהחלט ייתכן שאשחק במקום אחר, אז כל מה שאני יכול לעשות זה לנסות לזרום עם מה שיקרה", מודה פוט בראיון עם וואלה! ספורט.

"ממה שהבנתי, דייויד אמר במסיבת העיתונאים שזה הסגל הסופי של הקבוצה. האם מישהו מהצוות המקצועי דיבר איתי על מצבי? לא ממש. ישבתי ודיברתי עם בלאט על העניין, זה בוודאי נושא שיעלה בשבוע הקרוב", אומר השחקן ומנסה להישאר אופטימי. "אני מתמקד בלשחק כדורסל ולעזור לקבוצה שבה אני נמצא כרגע, אבל אני בהחלט שמח להיות פה ואשמח להישאר", אומר הסנטר.

בינתיים, אומר פוט, הוא התאקלם בקבוצה: "אני מרגיש שאני מסתגל היטב למכבי, לומד את המערכת. אני מאמין שכל שחקן חדש צריך ללמוד את הדברים האלה. אני חווה הרבה דברים ונרגש להיות פה. ישראל הייתה נהדרת בחודש שבו אני נמצא, אבל זה מרגיש כמו שילוב טוב". על ההתרשמות שלו עד כה מהקבוצה, הוא אומר: "אני אוהב את מכבי, זה ארגון נהדר וזה נהדר לראות שחקן כמו דרק שארפ מקבל כזה כבוד. אני בהחלט חושב שזה מקום שדואג לשחקנים שלו".

פרקינס: "אני משחק יותר טוב כמנהיג כשכולם מאמינים בי"

מי שמרגיש בטוח יותר לגבי מעמדו העונה הוא דורון פרקינס. השחקן, שהובא בעונה שעברה על תקן מחליף לאנדרו ויז'נייבסקי, זכה לשדרוג במעמדו. במהלך הקיץ ערך בלאט שיחות עם הגארד, בהן הבטיח לו תפקיד מרכזי בקבוצה. פרקינס לוקח את התפקיד בשתי ידיים. "אני משחק טוב יותר כמנהיג, כשכולם מאמינים בי, זה יהיה טוב", מצהיר פרקינס.

"לבלאט יש הרבה ביטחון בי בכך שאוביל את הקבוצה, שאקבל החלטות נכונות. אני עושה עבודה טובה בכך, ואני מתכוון להמשיך לעשות זאת בכדי לעשות את הקבוצה טובה יותר", הוא מבטיח. "אני הולך להיות העיניים של בלאט על המגרש, אין לי בעיה לקחת את האחריות ואת הביטחון העצמי לעשות זאת", ממשיך גארד. "אני מצפה לאתגר וזה הולך להיות כיף".

פרקינס, ששיחק תחת פיני גרשון בעונה שעברה, משווה בין גרשון לבלאט. "אני חושב שיש לי יותר תקשורת עם בלאט מאשר שהיה לי עם פיני בשנה שעברה", אומר פרקינס. "הם שני מאמנים שונים עם שיטות שונות. בעונה שעברה הגעתי לקבוצה ועליתי מהספסל כדי לתת תוספת אנרגיה. השנה אני אמור להוליך את הקבוצה, לעשות את כולם טובים יותר. כשיש לך רכז פותח, אתה חייב שיהיה לך הרבה ביטחון בו, ואני יודע למה דייויד מצפה ומה הוא רוצה שאני אעשה, כך שזה הופך את הכל לקל יותר. יש לנו מאמן חדש ונראה איך הוא רוצה שנשחק".

פרקינס סבור כי שיתוף הפעולה עם ג'רמי פארגו על המגרש עובד היטב. "יש שילוב טוב בינינו. אנחנו משחקים טוב יחד עד כה, נראה מה יהיה כשהמשחקים הרשמיים יתחילו. כשנשלב את שני הכישרונות שלנו יחד נוכל לגרום להרבה נזק אצל קבוצות יריבות". אולם גם הגארד מודה כי צריך עדיין להשתפר. "ננסה לא לאבד כל כך הרבה כדורים ביחד. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני, ואת השיטה של דייויד בלאט".

ומהן מטרותיה של מכבי העונה? "יש לנו הרבה כישרון, הכל יהיה תלוי איך נוכל לשחק תחת לחץ. פיינל פור זה דבר יפה, אבל ממה שקרה בעבר, אנחנו רוצים לזכות באליפות. אם כולם ישתפרו בכל יום, אני מאמין שנעשה את זה", מסכם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully