וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי בבור עמוק

8.10.2010 / 9:59

הרייז שוב הפסידו לטקסס 6:0 ונפלו לפיגור 2:0 בסדרה. 0:2 גם ליאנקיז על הטווינס, הופעה ענקית ללינסקאם בניצחון הג'איינטס

טמפה ביי - טקסס 6:0 (0:2 לריינג'רס בסדרה)

פלייאוף הוא המקום שבו החזקים שורדים, גם אם הם נראו קודם פחות חזקים. אחרי ההצגה של קליף לי ביום רביעי, הגיע הלילה (חמישי) סי ג'יי ווילסון עם מופע משלו, כשעם שישה אינינגים ושליש, במהלכם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, שוב השבית את מחבטי הרייז. איאן קינסלר ומייקל יאנג עשו את שלהם עם המחבטים, והריינג'רס כבר נוגעים בשלב הבא.

בגלל הפער העצום בין יכולתו של ג'יימס שילדס בבית ובחוץ, העדיף מאמן הרייז ג'ון מאדון (שהורחק לאחר ויכוח עם השופט) לפתוח עמו כבר במשחק הזה במקום מאט גארזה הטוב ממנו. ההימור הזה לא השתלם וקרס בגדול באינינג החמישי. טעות של שילדס באינינג בשלישי הכניסה את מאט טריינור הביתה וברביעי העלה איאן קינסלר ל-0:2 עם הומר סולו. הריינג'רס פרצו קדימה בחמישי, כששילדס העלה שני שחקנים על הבסיסים והוחלף על ידי צ'אד קוולס לאחר ארבעה אינינגים ושליש בלבד. מייקל יאנג העניש את חוסר היכולת של השניים עם ירייה של שלוש ריצות שסגרה את סיפור המשחק. הריינג'רס חוזרים הביתה כלארלינגטון שהם צריכים ניצחון אחד בלבד.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 5:2 (0:2 ליאנקיז בסדרה)

לאנס ברקמן הגיע בסוף יולי ליאנקיז, והפסים ידעו מדוע ביצעו את העסקה עם יוסטון. ברקמן היה אחראי לשתי החבטות החשובות במשחק - הומראן באינינג הרביעי ודאבל בשביעי, והעניק לאנדי פטיט הישן והטוב ניצחון מוצדק. פטיט הלך שבעה אינינגים חזקים כדי לקצור את ה-W, כשמולו עמד קרל פבאנו, שסיים עם שישה אינינגים פלוס וההפסד.

ההומר של ברקמן הגיע במצב של 1:1 ושבר שוויון. באינינג השישי השווה אורלנדו הדסון בהומר משלו, אבל זה לא החזיק יותר מדי זמן, משום שבמעלה השביעי חבט ברקמן לדאבל שהכניס את חורחה פוסאדה הביתה. הדאבל הגיע מיד לאחר קריאת "בול" לכדור שנראה כסטרייק, מה שהרתיח את מאמן מינסוטה רון גארדנהייר, שכמו מאדון מטמפה ביי, עשה את דרכו ליציע לאחר ויכוח עם השופט. היאנקיז עלו לאחר מכן ל-2:4 עם סינגל של דרק ג'יטר שהכניס את ברקמן ואין יותר מדי אנשים שמאמינים שעכשיו, כשהסדרה עוברת לברונקס, הטווינס יכולים לחזור מהפיגור הזה.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 0:1 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

משחק ברמת פלייאוף אמיתית הפגיש את טים לינסקאם ודרק לואו, והפריק של הג'איינטס לא אכזב. לינסקאם, סיי יאנג בשתי העונות הקודמות, נתן הופעה מפחידה של תשעה אינינגים ו-14 סטרייקאאוטים, כשהוא מרשה לברייבס שתי חבטות בלבד. הוא נעזר בהחלטת שיפוט בעייתית שהעניקה לקבוצתו את היתרון באינינג הרביעי כדי לנצח את דרק לואו, שבעצמו היה סולידי עם חמישה אינינגים ושליש.

קודי רוס הכניס את באסטר פוזי הביתה לאחר שהאחרון גנב בסיס. לא בדיוק גנב - השופט נתן לו את הקריאה, למרות שהוא היה אמור להיפסל. "מזל שאין ריפליי כרגע", אמר פוזי. זו הייתה הגניבה הראשונה שלו בקריירה. הלילה יפתח בסן פרנסיסקו מאט קיין, שיגיש מול טומי הנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully