וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברט פארב הטריד מינית?

7.10.2010 / 23:13

האתר "דדספין" חושף כי בידיו תמונות ששלח השחקן לשדרית קווים של הג'טס, בהן גם איבר מינו. מוס במינסוטה: "יהיה שמח"

רנדי מוס שוב במינסוטה והוא מרגיש טוב. התופס הועבר אתמול (רביעי) לווייקינגס, והערב ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה ישנה.

"כל אוהדי הווייקינגס שמגיעים למטרודום - תוציאו את החולצות מספר 84 שלכם", הכריז השחקן. "אני חושב שזו הולכת להיות נסיעת כיף". מוס נכנס לשנה השלישית והאחרונה בחוזהו לפני פתיחת העונה, שבסופה יהיה שחקן חופשי, אם לא יחתום על הארכת חוזה.

"חשבתי על זה הרבה", הוסיף מוס, "לא ידעתי איך זה הולך להיות. האם אוהבים אותי עדיין במינסוטה? מהמעט שראיתי עד עכשיו, הכל נראה חיובי. ברט פארב הוסיף: "מי היה מאמין שזה יקרה?"

ועוד על פארב, האתר "דדספין" דיווח באוגוסט ששדרת הקווים של הג'טס ג'ן סטרג'ר הוטרדה מינית על ידי פארב כששיחק בג'טס. "הוא שלח לי תמונות של איבר המין שלו בזמן שטען שהוא מאונן", אמרה.

היום פרסם האתר את ההמשך, בו נטען כי איש הקשר של פארב היה קצין התקשורת של המועדון ג'רד ווינלי. האתר טוען כי יש בידיו את כל ההתכתבויות, ההודעות וכן - גם את התמונות המרשיעות. פארב, כמובן, הכחיש: "אני שקוע בהכנות לג'טס, אין לי זמן לשטויות האלה".

ואם כבר פארב, ערב המשחק עם הג'טס, השחקן חושף כי הסילונים התקשרו אליו לפני הטרייד שביצעו על מארק סאנצ'ז לקראת דראפט 2009. "הם התקשרו ושאלו אותי אם אני רוצה לחזור. לא חשבתי שבא לי לעבור את כל העניין הזה עם ניתוחים". פארב, כידוע, שב לבסוף ל-NFL, למינסוטה.

דז בריאנט לא מרגיש את החור בכיס מארוחת 55 אלף הדולר של השבוע שעבר. "זה היה מצחיק, הכל בצחוק. אני לא אוהב את הצורה שבה מספר אנשים מתייחסים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully