וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס הול יפתח באריזונה

7.10.2010 / 17:12

הרוקי ישחק במקום אנדרסון ששוחרר. מקורות: "הסיבה לטרייד של מוס - כסאח עם המאמנים". קאטלר בחוץ ביום ראשון

ארבעה שבועות של פוטבול הספיקו למאמן אריזונה קרדינלס קן ויזנהאנט להבין שדרק אנדרסון זה לא זה, והלילה (בין רביעי לחמישי) החליט המאמן למסור את המפתחות בעמדת הקוורטרבק לרוקי מקס הול. אנדרסון שוחרר מהקבוצה, והול, בוגר בריגהאם יאנג, היה סביר במשחק מול סן דייגו, שהסתיים בתבוסה 41:10.

ג'יי קאטלר, הקוורטרבק הפותח של שיקגו, לא ישחק ביום ראשון מול קרוליינה בשל זעזוע המוח שספג בהפסד לניו יורק ג'איינטס. טוד קולינס ישחק במקומו.

אז מדוע הזדרזה ניו אינגלנד להעביר את רנדי מוס? על פי דיווחים, מוס ומאמן הקוורטרבקים ביל או'בריאן החליפו מלים קשות במחצית משחק הניצחון 14:41 על מיאמי. מוס ביקש מאו'בריאן לשנות את הקריאות, המאמן התחמם ומשם לא הייתה דרך חזרה. שחקן בקבוצה הגדיר את המתקפה של מוס כ"התפוצצות". למרות הערכות ראשוניות, וינסנט ג'קסון מסן דייגו לא צפוי להגיע בטרייד לפטריוטס.

קלינטון פורטיס ייעדר למשך יותר מחודש ממשחקי וושינגטון בשל פציעת מפשעה, ועתידו שוב לא ברור. הרץ הוותיק כבר אמר בשלהי העונה שעברה כי הוא שוקל לפרוש מפוטבול. ייתכן שישקול זאת שוב אם יתברר שהוא לא מסוגל לחזור לכושר משחק. ג'ייק דלהום כנראה יפתח במשחק של קליבלנד מול אטלנטה. דלהום נפצע במשחק הפתיחה בקרסולו ומאז לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully