וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "פרננדז עדיין השחקן הכי משמעותי שלנו"

7.10.2010 / 16:50

הארגנטינאי חזר לעניינים וכבש בניצחון 1:2 של בית"ר על אשדוד, לשמחתו של המאמן, שמרוצה גם מהתקדמותו של עזריאל

בית"ר ירושלים מנצלת את פגרת הנבחרות היטב והערב (חמישי) היא גברה במשחק אימון 1:2 על מ.ס. אשדוד, שמאפשר לה לעשות עוד ניסוי כלים לקראת המשך העונה. שחקניו של אורי מלמיליאן הגיעו למשחק אחרי 3:3 דרמטי מול מכבי חיפה, ואל המשחק שנערך באיצטדיון הי"א הם הגיעו נחושים לנצח. את משחקה של אשדוד ניהל חנן אזולאי, עוזרו של ג'ון גרגורי, ששוהה בחופשה באנגליה.

בית"ר חסרה את שחקני הנבחרת, עמית בן שושן ואריאל הרוש, וכן את סמואל יבואה, שטס לחופשת מולדת בגאנה. דריו פרננדז, שאתמול ערך שיחה עם המאמן, אורי מלמיליאן, והיו"ר, איציק קורנפיין, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-10 וחן עזריאל הוסיף בפנדל בדקה ה-40. נבו מזרחי כבש את השער של המארחת בדקה ה-38.

אורי מלמיליאן אמר בסיום המשחק כי "מבחינתי כל משחק חשוב. אנחנו ממשיכים להתחבר ועם הזמן רק נלך ונשתפר". גם בקרב אנשי הקבוצה מלמיליאן נשמע מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה, ואף ציין באופן ספציפי את החלוץ הצעיר חן עזריאל, כשאמר: "הכי חשוב שהוא מבקיע. כל גול שהוא מבקיע משחרר אותו ומחזיר לו את הביטחון. אם הוא ימשיך ככה הוא יעזור לנו מאוד".

כאשר אחד מאנשי המועדון אמר לו "פרננדז דווקא היה טוב היום" ענה לו מלמיליאן: "מה זה דווקא? הוא שחקן מצוין. אף פעם לא ביקשתי מיו"ר שחקן כמו שביקשתי מאיציק להשאיר אותו. מה שהיה היסטוריה, הוא עדיין אולי השחקן הכי משמעותי שלנו להמשך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully