וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: ”מבקש מהתקשורת קצת רחמים”

7.10.2010 / 17:47

מכבי ת”א סיכמה את שלב ההכנות במסיבת עיתונאים מיוחדת, דייויד פדרמן התייחס לחרושת השמועות על השחקנים המועמדים

ברני ארדוב

וידאו: אבי כהן
עריכת וידאו: דורון שטיין

קיץ מלא אירועים עבר על מכבי תל אביב, שערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה במלון הילטון שבתל אביב. הצהובים שבו לארץ אתמול (רביעי) אחרי שערכו הכנה אחרונה באיטליה וסיימו את המחנה עם שני ניצחונות על ברינדיסי וקאזרטה. עוד קודם לכן שחקניו של דייויד בלאט הפסידו בשני המשחקים בטורניר סנט פטרסבורג לקבוצה המקומית של צביקה שרף ולצסק"א מוסקבה.

דייויד בלאט, שמונה למאמן הקבוצה במקום פיני גרשון, שם דגש על צירוף ישראלים בכירים, כשהביא את אלישי כדיר, ובהמשך החזיר את ליאור אליהו וטל בורשטיין. בגזרת הזרים, בלאט צירף את ג'רמי פארגו מגלבוע/גליל עליון, ריצ'רד הנדריקס, פורוורד גראנדה בעונה שעברה, וכמובן סופוקליס שחורציאניטיס, שנחשב לחידה גדולה אחרי שהובא מאולימפיאקוס. מעבר לכך, ממשיכים בקבוצה צ'אק איידסון, גיא פניני, דייויד בלו, ודרק שארפ. מעמדו של ג'ף פוט עדיין לא ברור, כשלא מן הנמנע שהוא יושאל לקבוצה אחרת. אגב, אחרי שהעיתונאים התפזרו היום, נשארו בלאט וחברי ההנהלה לקיים ישיבה מאולתרת בת כ-20 דקות.

מזרחי: "יש לנו מרקם חברתי יוצא מן הכלל"

מסיבת העיתונאים נפתחה עם דברים של היו"ר שמעון מזרחי: "כמו בכל שנה, בקיץ האחרון נערכו מספר שינויים אישיים, יש שיגידו גם בקונספט עצמו. חזרו לחיקנו החם המאמן המעוטר דייויד בלאט וגם גיא גודס. מהיכרות שלי עם השחקנים, אני יכול להגיד שיש לנו מרקם חברתי יוצא מן הכלל. הציביון הישראלי חזר ויש לנו שחקנים שהיוו את השלד של נבחרת ישראל בקיץ האחרון". מזרחי התייחס בקצרה גם למאמן הקבוצה בעונה שעברה, פיני גרשון, ואמר: "פיני עדיין עומד לרשות המועדון בעונה הקרובה". גם דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, התייחס לסוגיית גרשון: "אין מועדון באירופה שנפרד ממאמן יותר יפה מאיתנו. הכל נגמר יפה", אמר פדרמן. בנוגע לתפקידו של גרשון במועדון הסביר פדרמן: "היה מהלך שלא הבשיל לכדי ביצוע".

פדרמן אף פנה לאנשי התקשורת ודיבר על הספקולציות הרבות שפורסמו לגבי הרכש: "אני רוצה, קודם כל, לבקש מהתקשורת טיפה רחמים. לפי מעקב שאנחנו עושים, ראינו כמעט 100 שמות שהוזכרו כמועמדים לקבוצה, ומתוכם 60-70 שאפילו אנחנו לא הכרנו. יש לכם יד קלה על ההדק בקשר למי שבא ומי שהולך עם כל מיני סיפורי מעשיות. נכון שאנחנו לא מספרים כל דבר, אבל צריך לכתוב קצת יותר בזהירות".

פדרמן העדיף לא להתייחס לנושאים הקשורים לקבוצה הבוגרת ודיבר על שיתוף הפעולה עם יקנעם/מגידו מהליגה הלאומית: "אחרי הסיפור עם גיא פניני, ששוחרר מהקבוצה בסיום גיל נוער ונעשו מאמצים אדירים על מנת להחזירו אחרי שש שנים, הבנו שאנחנו צריכים לדאוג לנוער שלנו, שחלק מהשחקנים נעלמים בקבוצות אחרות. כך נולד שיתוף הפעולה עם יקנעם/מגידו, אליה העברנו שישה שחקנים. אני מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת".

בלאט: "כולנו ביחד מקווים לשמח אתכם"

אחרי קליפים ארוכים ודברים נוספים של נותני החסות, הגיע גם תורו של דייויד בלאט לדבר. "זה כיף גדול לחזור למערכת הזאת. כיף גדול לאמן את השחקנים שיש כאן", אמר המאמן, שהמשיך בקו פילוסופי משהו: "במכבי תל אביב זה לא השחקן, זו הקבוצה. זה לא האדם, זו המשפחה. כולנו ביחד מקווים לשמח אתכם, להביא כבוד למועדון הגדול הזה ולהביא לכל בית ישראל הצגה טובה בכל פעם שאנחנו מופיעים. אני מקווה שביחד נוכל לעשות דברים טובים העונה".

בלאט התייחס לציפיות מהעונה הקרובה: "אנחנו לא בורחים משום אתגר ורוצים להיאבק על כל תואר אפשרי. נכון להיום, על הנייר, אי אפשר להגיד שאנחנו הכי טובים באירופה. זה לא יהיה אחראי. יש פוטנציאל ויש עבודה רבה לפנינו. ברוב משחקי ההכנה אפשר היה לראות קבוצה שרצה, קבוצה שלוחצת בכל הזדמנות. התקפית היכולת נמוכה ממה שהייתי רוצה לראות, אבל זה צפוי. אנחנו צריכים עוד זמן".

על הסגל אמר המאמן: "אנחנו רוצים תמיד לשפר ולהתקדם. אני לא חושב ש-12 שחקנים זה יותר מדי. לקבוצות ברמה שלנו יש סגלים של 15-16 שחקנים. אני חושב שיש לנו הרבה שחקנים רב-גוניים שיכולים לשחק במספר תפקידים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully