וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "השנה אני יכול לפרוץ"

הדס גרינברג

7.10.2010 / 14:40

קשר קרית שמונה מופתע מההצלחה של קבוצתו ומקווה לזכות גם בזימון לנבחרת: "יש תחושה שיש דלת פתוחה אצל פרננדז"

בעירוני קרית שמונה מרוצים מאוד לא רק מהתוצאות המצוינות שהקבוצה משיגה מאז תחילת העונה, אלא גם מההתקדמות של מספר שחקנים שמקבלים הזדמנות, ביניהם אלרואי כהן, שכבר זומן לנבחרת, ויאם עמאשה, שמשתדרג, ולשניים מצטרף גם אדריאן רוצ'ט, קשרה הצעיר של הקבוצה. בגיל 23 הפך רוצ'ט לשחקן משמעותי בהרכב של רן בן שמעון, ומאמין שהשנה הזו זו השנה שלו. "אני מאמין שהשנה אני יכול לפרוץ", אמר רוצ'ט, שכבר הספיק לכבוש שער ולבשל שניים. "יש לי יותר ביטחון, אני בוגר יותר, משחק קדימה, נהנה וכמובן יש לי תמיכה מרן שנותן לי את הקרדיט והביטחון. מתחילים להכיר אותי בכדורגל ואני מרגיש שהשנה אני יכול לתת את הטון בקבוצה".

אנשים ששומעים את שמו של רוצ'ט משוכנעים כי מדובר בשחקן זר, אך רוצ'ט הוא שחקן יהודי ארגנטינאי שנולד בארץ. את הקריירה שלו, החל רוצ'ט בהפועל גליל עליון עד שהקבוצה התאחדה עם עירוני קרית שמונה, שם הוא משחק עד היום. בקרוב יהפוך רוצ'ט לבעל כשיתחתן עם גלית, זוגתו בשנים האחרונות.

לשאלה האם הוא הופתע מהפתיחה החזקה של קרית שמונה, אומר רוצ'ט: "יש אצלנו הרגשה טובה בקבוצה, זו תקופה טובה שעוברת עלינו כי אנחנו עובדים קשה ועושים הכל כדי להוכיח את עצמנו ולהצליח. אנחנו במקום הראשון בטבלה בגלל היכולת שלנו ובזכות העבודה הקשה. אנחנו פחות תלויים במזל. יש אנשים שלא מאמינים, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו לא סתם נמצאים היכן שאנחנו נמצאים. זה נכון שאם נסיים בחלק העליון, זו תהיה הפתעה, אבל יש לנו קבוצה כישרונית שלוחמת ומסתכלת קדימה כל הזמן. זה נכון שלא חשבנו שנהיה במקום הראשון בהתחלה, אבל השאיפות שלנו זה להישאר בליגה. אם נסיים בפליאוף העליון זה יהיה מדהים" .

רוצ'ט התייחס גם לשבוע הנבחרת והמפגש הקרוב מול קרואטיה. "אני בהחלט מאמין שניתן לנצח את קרואטיה", הוא מפנטז. "יש לנו נבחרת טובה ולמרות שיוסי בניון פצוע, אני מאמין שגילי ורמוט יכול לקחת בעלות על הנבחרת. כדורגל זה ספורט קבוצתי ולא יחידני, ולכן היעדרות של שחקן אחד לא צריכה להשפיע על כך. אני מהמר שהנבחרת תנצח 1:2, כשברדה ובן סהר יכבשו".

על האפשרות שבעתיד הוא ישחק גם כן בנבחרת, הוא אומר: "יש לי רצון ושאיפה להגיע לנבחרת, כולם רוצים לייצג את המדינה. לואיס פרננדז מזמין שחקנים בכושר הכי טוב וזה פותח דלת גם לשחקנים אנונימים להגיע. זה נותן תחושה שיש אצלו דלת פתוחה ולכן זה ממריץ שחקנים כמוני להוכיח את עצמי עוד יותר. פעם היו נותנים בעיקר לשחקנים הגדולים להיכנס לנבחרת, אבל היום גם אלה שעובדים קשה בכל רחבי הארץ מקבלים צ'אנס. אני מאוד מקווה לראות את אלרואי כהן בשבת משחק".

בתוך כך, קרית שמונה ניצחה היום (חמישי) 0:2 את אחווה עראבה במשחק אימון משערים של בן אוזן וקיילב אקוונוגו. בן שמעון נתן לשחקני ההרכב השני לשחק ושילב אותם עם שחקני נוער, כאשר השחקנים שפתחו בניצחון על הפועל רמת גן ביום שני ערכו אימון לפני המשחק. שחקני הקבוצה יזכו לחופש ארוך במיוחד, שיחל היום ויימשך עד ליום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully