וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד יקבל אזרחות רומנית עד ינואר

7.10.2010 / 13:20

הקשר התבשר כי יקבל בקרוב דרכון ויוכל לשחק באירופה מבלי להיחשב כזר, אך הבהיר כי לא יעזוב בקרוב. גדיר חזר להתאמן

קשר מכבי חיפה, עידן ורד, אמור לקבל אזרחות רומנית בתוך חודשיים ובכל מקרה לא יאוחר מחודש ינואר, אז ייפתח מועד ההעברות. המשמעות היא שאם ורד יעבור לשחק באירופה, הוא לא ייחשב שחקן זר. הודעה ברוח זו קיבל הקשר לפני ימים אחדים. יחד עם זאת, ורד הבהיר כי לא יעזוב את מכבי חיפה בפגרה וישחק בה לפחות עד אמצע העונה הבאה, כך לפחות על פי התכניות של השחקן כרגע. השחקן חתום במכבי חיפה על חוזה לחמש שנים ללא סעיף יציאה לחו"ל, כשהנשיא יעקב שחר כבר הבטיח לו בעבר כי אם יוכיח את עצמו בקבוצה, לא יקשו עליו במעבר לקבוצה באירופה.

חיפה התאמנה גם הבוקר ללא שחקני הנבחרות. מוחמד גדיר שחלה אתמול חזר לאימונים וכמובן שיהיה כשיר למפגש מול סכנין בעוד עשרה ימים. גם יניב קטן יהיה כשיר למפגש לאחר שחזר לאימונים מלאים השבוע. אלישע לוי יערוך אסיפה ראשונה לקראת המשחק הקרוב רק ביום רביעי הבא, משום שאז יחזרו חלק משחקני הנבחרות לארץ. במועדון עוקבים אחר הפציעה של ליאור רפאלוב (מתיחה בשריר הירך), שלא יפתח מול קרואטיה משום שהמאמן הלאומי רוצה לשמור אותו למשחק מול יוון ביום שלישי.

מועמדותו של הקשר הגנאי של א.א.ק אתונה בעבר, סיידו יאיא, מרמזת על כך שבחיפה מודעים לאכזבה של אדריאן סילבה ממעמדו. בחיפה טוענים כי אין החלטה לשחררו, אבל האפשרות שהשחקן יבקש לעזוב בעצמו קיימת. מתברר כי עוד בשבוע שעבר, בפגישה עם נציגו של פיטר מסיללה, עלה שמו של הקשר. "עדיין לא הוחלט שיגיע, בתוך יומיים נדע יותר לגביו", אמר אמש גורם המקורב לעסקה. גיורגי דרסיליה ימריא בסוף השבוע למשחקה של נבחרת סלובקיה שתשחק מול ארמניה במסגרת מוקדמות היורו, שם הוא יצפה בבלם קורנל סלאטה, שחקנה של סלובאן ברטיסלבה.

מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר ובשבת יזכו השחקנים ליום חופש. ביום שני ייערך משחק אימון מול הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully