וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חתיכת דרך להתחיל את הפלייאוף

7.10.2010 / 8:08

האלאדיי זרק לנו היטר במשחקו הראשון אי פעם בפלייאוף ב-0:4 של פילדלפיה על סינסינטי. ניצחונות גם לטקסס וליאנקיז

פילדלפיה - סינסינטי 0:4 (0:1 לפיליז בסדרה)

וואו, איזו דרך לפתוח את הפלייאוף!

לראשונה בקריירה שיחק רוי האלאדיי במשחק פוסט-עונה, והוא לא בזבז זמן. המגיש של הפיליז הפך לשני בהיסטוריה לזרוק לנו היטר (משחק שלם בלי להרשות חבטה), 54 שנים אחרי שדון לארסן מניו יורק יאנקיז עשה זאת. זה היה נו נו שני העונה להאלאדיי, אחרי המשחק המושלם שרשם בתחילת 2010.

לא היה שום דבר שהרדס יכלו לעשות בהופעה המחשמלת של האלאדיי, ששרף שמונה חובטים ורק הולכה אחת הפרידה בינו לבין משחק מושלם. מי שכנראה יהיה הסיי יאנג ב-NL הראה דומיננטיות וסיפר לכל מי שלא ידע, שהדרך לאליפות תצטרך לעבור דרכו, וזה יהיה מאוד לא קל ליריבות. בנוסף, הוא גם עזר למטרה האישית שלו כשחבט לסינגל שהכניס את קרלוס רואיז הביתה ונכנס בעצמו מחבטה של שיין ויקטורינו.

בסך הכל, הפיליז שוב הוכיחו מי הטים טו ביט בפלייאוף הזה. דאסטי בייקר לא גילה סבלנות כלפי אדינסון וולקז, הפותח הראשון שלו בסדרה, והוציא אותו כבר לאחר חמישה אאוטים, אינינג ושני שליש. הבולפן זרק בצורה נקייה כמעט, אבל מול האלאדיי זה לא ממש הספיק.

טמפה ביי - טקסס 5:1 (0:1 לריינג'רס בסדרה)

קליף לי פתח את המשחק הזה כמו שסיים את העונה הסדירה - בצורה צולעת משהו. הוא מילא את הבסיסים ויצא מזה בנס, אבל אחר כך החל לשייט ונראה כמו קליף לי שאנחנו מכירים - שבעה אינינגים, עשרה סטרייקאאוטים וניצחון נאה למשחק הפתיחה. מול לי עמד דייויד פרייס, שהרשה שתי ריצות באינינג השני, בשלישי וברביעי אפשר הומרים לנלסון קרוז ולבנג'י מולינה ובסך הכל לא היה אותו פרייס שמועמד לסיי יאנג. הרייז, שסיימו עם המאזן הטוב ביותר ב-AL, נמצאים כעת עם הגב לקיר וחייבים לנצח את המשחק השני, רגע לפני שהסדרה עוברת לטקסס.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 6:4 (0:1 ליאנקיז בסדרה)

הפסים פוגשים את הביץ' הקבועה שלהם במשחקי הפלייאוף, מינסוטה, ולפחות על פי המשחק הראשון, לא נראה שתהיה להם בעיה לעבור גם הפעם. סי. סי. סבאת'יה כבר פיגר 3:0 בעקבות הומר בן שתי ריצות של מייקל קדאייר ועוד כדור תועה שהכניס את אורלנדו הדסון הביתה, אבל אז הגיע האינינג השישי, בו רשמו הפסים ארבע ריצות על פרנסיסקו ליריאנו, השתיים האחרונות מטריפל של קרטיס גרנדרסון. דני ולנסיה הולך לתוך בסיסים מלאים כדי לקבוע 4:4, ובאינינג השביעי הגיע הרגע הגדול של מארק טשיירה, שעם הומר בן שתי ריצות קבע 4:6 והעניק לסבאת'יה וליאנקיז ניצחון, כשמריאנו ריברה שומר ללא דופי. המשחק השני בסדרה ייערך הלילה, כשאנדי פטיט מניו יורק יפגוש את קרל פבאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully