וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פרננדז מתכנן הפתעה בהרכב נבחרת ישראל?

6.10.2010 / 19:04

המאמן תרגל את הקיצוני אלרואי כהן כמגן שמאלי, לסירוגין עם בן דיין. ורמוט, שמקומו בקישור מובטח: "אין ברירה, צריך להתעלות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בצל פציעתו המתסכלת של יוסי בניון והיעדרותו הצפויה של ליאור רפאלוב, נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול קרואטיה במוצאי שבת. הבלם טל בן חיים שוחרר מהאימון בשל כאבים בשריר הירך, והוא ייבדק מאוחר יותר על ידי ד"ר מרק רוסנובסקי. בכל מקרה, הבלם יטוס מחר אחרי האימון ללונדון לברית של בנו וצפוי לפתוח בשבת. עוד בהגנה, קפטן מכבי נתניה, אוראל דגני, קיבל זימון בכורה לסגל במקום אושרי רואש מהפועל חיפה.

אימון הערב היה פתוח במשך 20 דקות בלבד, עד שנסגר בפני התקשורת והקהל הרחב. גם האימון מחר היה אמור להתנהל במתכונת דומה, אך המאמן הלאומי לואיס פרננדז החליט לסגור אותו מתחילתו כדי לשמור על דיסקרטיות. האם הוא חושש מהמרגלים שמעבירים עדכונים שופטים למחנה הקרואטי, עליהם סיפר היום במסיבת העיתונאים שלו סלאבן ביליץ'?

שחקני נבחרת ישראל במהלך אימון. ברני ארדוב
סופרים את הימים לקראת קרואטיה. שחקני נבחרת ישראל במהלך האימון/ברני ארדוב

באשר לרפאלוב, הקשר דיווח לרופא כי הוא מתקשה לערוך תנועות חדות והתלונן על כאבים חוזרים ברגלו בגלל המתיחה בשריר הירך האחורי. על פי אבחנת רוסנובסקי, פרננדז הודיע לקשר לא להגביר את קצב האימונים ולכן הוא לא התאמן הערב עם חבריו והסתפק באימון ריצה קל מסביב למגרש על מנת לא להחמיר את הפציעה. נכון להיום, נראה כי הסיכויים שיחמיץ את קרואטיה גבוהים ובכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב. המאמן בונה על רפאלוב לקראת יוון ונראה כי ההחלטה לא לבנות עליו למשחק הקרוב נעשתה כדי לא לסכנו.

גילי ורמוט, עליו תוטל אחריות רבה בהיעדרם של בניון ורפאלוב, שוחח לפני האימון עם אנשי התקשורת וניסה להנמיך ציפיות בפן האישי: "לא הייתי אומר שאני צריך להיכנס לנעליים של בניון. צריך 11 שחקנים טובים כדי לעבור את קרואטיה. יוסי הוא חיסרון גדול על המגרש ומחוצה לו. לא יהיה קל, אבל אין ברירה אחרת. נצטרך להראות יותר בגרות ולהתעלות. בכלל, עוד לא תרגלו הרכב אז אנחנו לא יודעים מי ישחק. בוא נראה מה יהיה באימון".

על היריבה קרואטיה אמר ורמוט: "כל השחקנים הקרואטים משחקים בקבוצות בכירות באירופה. אנחנו מכבדים אותם, אבל ברמת גן יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים לנצח. כדי לעלות לטורניר גדול צריך לנצח את הנבחרות הגדולות".

ורמוט סיפר לפני האימון שהרכב ראשון טרם תורגל, ורבים הופתעו לראות את מה שהכין המאמן לואיס פרננדז. הצרפתי תרגל לסירוגין את הקיצוני של עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן, כמגן שמאלי, וזאת בזכות מהירותו והאפשרות ההתקפית שהוא מעניק בשיטה של שלושה בלמים. בהמשך החליף אותו דדי בן דיין, כשגם יואב זיו מועמד לאייש את העמדה. בצד השני תורגלו דני בונדר ואחריו זיו. בונדר שימש בעיקר כבלם לצד דקל קינן, בהיעדרו של בן חיים, ויכול להיות שזו הסיבה לניסויים הרבים בעורף.

בקישור מובטח מקומם של אלמוג כהן, ביברס נאתכו וכן ורמוט, כאשר תמיר כהן הוצב בין הבלמים לקשרים. אייל גולסה וערן זהבי קיבלו לעיתים את חולצת ההרכב, כל פעם במקום שחקן אחר, אך להם סיכויים פחותים לקבל מקום בין ה-11. בהתקפה ישחקו איתי שכטר ואליניב ברדה.

שחקנים בנבחרת אמרו לאחר האימון כי הם לא מאמינים שהמאמן יפתיע ויפתח עם אלרואי כהן, אלא עם בונדר ומגן שמאלי נוסף, בן דיין או זיו. נראה כי השיקול העיקרי בנוגע לאלרואי כהן היה העובדה שמדובר בשחקן מהיר. בן דיין נבדק ויהיה כשיר למשחק, על אף שנפצע מול ליון ולא התאמן באופן סדיר עד עכשיו.

לאחר האימון יצאה הנבחרת לארוחת גיבוש בהרצליה. לפני האימון נערכה אסיפת וידאו בה צפו השחקנים במשחקיה של קרואטיה. פרננדז הדגיש את החשיבות של מרכז המגרש והתקפה מהאגפים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully