וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א החלה לחפש מחליף לרוקי

האדומים ביקשו מסוכנים להעביר להם דיסקים של מועמדים. במועדון מכחישים שיקצו חמישה כרטיסים למכבי בדרבי כנקמה

אחרי ששוב איכזב במשחקים האחרונים, הפועל תל אביב כבר החלה לחפש מחליף לקשר רומן רוקי. הצרפתי, שהגיע בקיץ להפועל כמחליפו של ביבראס נאתכו וחתם לשנתיים, לא הצליח להשתלב אצל האדומים ובקבוצה כבר ביקשו ממספר סוכני שחקנים להעביר להם דיסקים של מועמדים לתפקיד הקשר המרכזי במקום רוקי. מי שאמור לבחון את המועמדים הוא אסי דומב יחד עם יוסי אבוקסיס.

אם אכן יימצא מועמד ראוי לעמדת הקשר האחורי, דומב אמור לעקוב אחריו עד ינואר. אגב, סוכנו של רוקי, יניב ירון, כבר התבטא בשבוע שעבר ואמר שאינו מודאג מפני שאם הפועל תרצה לשחררו, יהיו מספיק קבוצות צרפתיות שיהיו מוכנות לקלוט את הקשר בחלון ההעברות בינואר.

בתוך כך, בהפועל מכחישים את הפרסומים על כך שהם מתכוונים להקצות חמישה כרטיסים בלבד ליציע הכבוד בבלומפילד לטובת מכבי תל אביב בדרבי. האדומים יעבירו את אותה כמות הזמנות שהיה נהוג בשנים האחרונות ואינם מתכוונים "לנקום" על הדרך בה אירחו מכבי אותם בדרבי הראשון העונה בגביע הטוטו. "אין שום שוני מהדרבי הזה לדרבים הקודמים שהיו", אמר היום גורם בקבוצה, "אנחנו נעביר למכבי את אותה כמות הזמנות שבעבר. אם מישהו מחפש מלחמות זו בטח לא אחת. אנחנו עכשיו מתרכזים רק במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully