וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתעניינת בסיידו יאיא

6.10.2010 / 20:10

הגנאי סיים חוזה בא.א.ק אתונה ונחשב שחקן חופשי. דרסיליה יעקוב אחר סלאטה הסלובקי. ייתכן כי סילבה יבקש לעזוב

הקשר האחורי סיידו יאיא, ששיחק בעונה שעברה בא.א.ק אתונה והפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בקבוצה, נמצא על הכוונת של מכבי חיפה. הירוקים נמצאים בימים האחרונים בקשר עם סוכנו של השחקן בן ה-21, שככל הנראה יגיע בקרוב למבחנים בשורות סגנית האלופה.

סיידו הגיע לא.א.ק כשהיה בן 17 ולאחר מכן הושאל לעונה אחת לקבוצת אנגניסי קרדיטסה היוונית, במדיה רשם 29 הופעות. בעונה שעברה שב לא.א.ק, אך מיעט לשחק ובסך הכל רשם שלוש הופעות בכל המסגרות.

מכבי חיפה מתעניינת גם בהחתמתו של הבלם הסלובקי, קורנל סלאטה מסלובאן ברטיסלבה. עוזר מאמן הירוקים, גיורגי דרסיליה, ייצא למשחק של סלובקיה מול ארמניה ביום שישי במוקדמות יורו 2012 על מנת להתרשם מהבלם. סלאטה (25, 1.91 מטר) משחק בסלובאן ברטיסלבה ויש לו שמונה הופעות במדי הנבחרת הלאומית, כולל אחת במונדיאל האחרון במשחק ההפסד 2:0 לפרגוואי.

סלאטה התחיל את הקריירה שלו במטאדור פוחוב הסלובקית, שמשחקת כיום בליגה השלישית במדינה. סלאטה שיחק במועדון עונה אחת בלבד, לאחריה המשיך לארטמדיה פטרצאלקה מהליגה הראשונה, בה שיחק שלוש עונות כשמהלך אחת מהן, 2006/7, הושאל לבאנסקה ביסטריצה (גם היא משחקת בליגה השלישית). ב-2009 הצטרף לסלובאן ברטיסלבה שם הוא משחק עד היום כבלם הפותח.

כמו כן, העונה שיחק סלאטה עם קבוצתו במוקדמות הליגה האירופית, שם עברה ברטיסלבה את הסיבוב השלישי עם 2:3 על סרוונה זווזדה, אך הודחה על ידי שטוטגרט בשלב הפלייאוף לאחר שהפסידה בבית 1:0 וסיימה בתיקו 2:2 בחוץ. סלאטה רשם 90 דקות מלאות בכל אחד מהמשחקים ואף כבש שער מול זווזדה.

ייתכן כי אדריאן סילבה יבקש לעזוב

מוקדם יותר ולאחר ששוחח עם סוכנו מיד לאחר המשחק מול בני יהודה והודיע כי הוא מאוכזב ממעמדו, גם הטענות של גורמים במכבי חיפה כי אין החלטה לשחרר את אדריאן סילבה לא מספקות את הקשר. ככל שהדברים יהיו תלויים בו, ייתכן והשחקן יבקש לעזוב.

כזכור, אתמול (שלישי) טענו בחיפה כי לא התקבלה החלטה לשחרר את סילבה, אך השחקן שכבר הודיע לפיני זהבי כי הוא מעוניין לעזוב, לא מרוצה ועל פי מה שדיווח לשחקנים בחיפה סוכנו ביקש ממנו להמתין עד שיקבל הזדמנות. סילבה סיפר לחבריו באימון: "אם לא יתנו לי לשחק, אבקש לעזוב בעצמי. כשהגעתי לחיפה חשבתי שאהיה שחקן מרכזי".

אמש אמרו בחיפה כי לא ישחררו את סילבה כל כך מהר, במיוחד על רקע העובדה שזהבי השקיע מאמצים רבים בהבאתו מפורטוגל ללא עלות, מתוך הנחה שמדובר בשחקן בעל פוטנציאל עצום.

החלוץ מוחמד גדיר לא הגיע הבוקר לאימון בטענה שהוא חולה, אבל הוא צפוי להגיע לאימון מחר. מי שנעדרו מהאימון היו שחקני הנבחרת – ליאור רפאלוב, אייל גולסה, ולדימיר דבאלישווילי ופיטר מסיללה. "אדבר אתכם רק כשהסגל יהיה מלא", הבהיר המאמן לשחקניו בתחילת האימון. יניב קטן ערך גם היום אימון מלא ויהיה כשיר למשחק הליגה הבא בסכנין. ניר דוידוביץ' התאמן בחדר הכושר.

לגבי המועמדים לקראת חודש ינואר, כל המועמדים ששמותיהם עלו כמועמדים בקיץ האחרון, נמצאים במעקב, כולל הבלם האיסלנדי רגנר סיגורסון וחלוץ לך פוזנן, ארטיום רודנבס.

(עדכון ראשון: 13:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully