וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שום חיזוק לא עומד על הפרק"

6.10.2010 / 15:30

מכבי תל אביב שבה לארץ אחרי שני הניצחונות באיטליה, כשהמאמן טוען שלא הובן כראוי בנוגע לרצונו לחיזוק: ”אנו עובדים עם השחקנים שיש לנו”. כדיר התבשר שהוא ישחק יותר בליגה. שחורציאניטיס: ”אנחנו נראים כמו קבוצה”

אחרי שסיימה את תקופת ההכנה שלה לתחילת העונה, מכבי תל אביב שבה היום (רביעי) לארץ. במהלך המסע שלהם באיטליה, סיימו הצהובים עם שני ניצחונות על ברינדיסי (64:86) ועל קאזרטה (69:80) ורגע לפני שהקבוצה תתמודד ברבע הגמר של גביע הליגה נגד מכבי ראשון לציון, שחקני הקבוצה מרגישים טוב יותר.

אלא שעם עם נחיתתו, דיבר דייויד בלאט בשונה ממה שאמר עד כה לגבי הצורך של הקבוצה בחיזוק. לדבריו, הוא לא הובן נכון כשדיבר באיטליה: "מדבריי השתמע שאנחנו צריכים להוסיף שני שחקנים כדי להגיע לפיינל פור, אבל אנחנו עובדים עם השחקנים הטובים שיש לנו, אנחנו מכירים טוב את הכלים שיש לנו ואיך להרכיב אותם נכון. לא עומד שום חיזוק על הפרק, אבל זו תמיד מחשבה של קבוצה שמחפשת לשפר את עצמה".

בלאט התייחס גם לכושר של השחקנים, ואמר: "מבחינת הכושר שצריך לתחילת העונה, אנחנו בסדר גמור. הייתי מעדיף להתחיל בעוד חודש, אבל נכנסנו לכושר ולקצב הרצוי ואפשר היה לראות את זה בשני המשחקים האחרונים. בצד ההגנתי אנחנו במצב טוב. זה נשק עבורנו וצריך לפתח את זה. חסר עדיין תיאום ותפקוד טוב יותר בצד ההתקפי, אבל זה טבעי בשלב כזה של העונה".

"ביצענו במהלך המשחקים האחרונים יותר טוב את מה שהמאמן מבקש והוצאנו לפועל את ההתקפה שלנו", סיכם שחורציאניטיס. "אנחנו רצים יחד כבר כמה שבועות ומתחילים להרגיש שהדברים נטמעים בנו ושאנחנו נראים כמו קבוצה. יש לנו את הבסיס לאיך שדייויד בלאט רוצה שניראה ונשחק. כולם עושים את המיטב כדי להיראות טוב".

לשאלה האם היריבות הן ראויות ומהוות הכנה מספיק טובה לעונה האירופית של הצהובים, אמר שחורציאניטיס: "ברינדיסי וקאזרטה הן לא קבוצות שנפגוש באירופה ויכול להיות שהן לא ברמה שלנו, אבל אלה קבוצות טובות. רצינו לשחק ולהיראות טוב יותר ממה שנראינו עד עכשיו. המטרה העיקרית של המשחקים הללו היא לחבר את הקבוצה ושהשחקנים ילמדו להכיר אחד את השני".

גם צ'אק איידסון יצא מעודד מהמשחקים באיטליה. "אנחנו נראים לא רע עד עכשיו", אמר איידסון. "סיימנו את מחנות האימון שלנו, אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר. עשינו דברים טובים במשחקי ההכנה שלנו ואני מרגיש שהקבוצה מתחילה להתגבש. לדייויד יש הרבה ציפיות מאיתנו והוא מצפה שנדע על מה הוא מדבר. עד עכשיו זה עובד יפה מאוד. אנחנו קולטים את השיטה שלנו ומיישמים את הדרישות. עבדנו קשה נגד היריבות שלנו וצריך להמשיך הלאה לעבר תחילת העונה".

כדיר מקבל מסרים חיוביים ממכבי

ובינתיים בקבוצה חושבים על שינויים בסגל, כשהראשון שבהם צפוי להיות בגזרת ג'ף פוט, כשבשיחות פנימיות כבר הביע בלאט חוסר שביעות רצון מיכולותיו המקצועיות של הסנטר והוא צפוי להיות מושאל. בניגוד לפוט, גורמים במכבי טוענים כי קיימת אי בהירות לגבי עתידו של אלישי כדיר בקבוצה. אלא שבימים האחרונים הובהר לשחקן על ידי הצוות המקצועי כי למרות מיעוט הדקות להן זכה במשחקי האימון, אין בכוונת הקבוצה לוותר עליו.

כמו כן הובטח לכדיר כי יזכה לדקות מרובות יותר במשחקי הליגה. כידוע, כדיר בן ה-22 חתום על חוזה במכבי לשלוש שנים המוערך במיליון דולר וגם לפני כחודש היה עתידו לוט בערפל, כשהוא נשלח לערוך בדיקות רפואיות.

עדכון ראשון: 12:27
עדכון אחרון: 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully