וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיתוי שבו מכבי פ"ת החליפה ביתיות תמוה"

6.10.2010 / 11:16

האווירה לקראת הדרבי מתחממת. שחקן בהפועל פ"ת: "הם רצו להתרגל לרמת גן לפני הדרבי". אלי מחפוד שוחח עם פרננדז

האווירה לקראת משחקי הדרבי בפתח תקוה תמיד הייתה מתוחה, אלא שטענות של מספר שחקנים בהפועל פתח תקוה לקראת המשחק בעוד כשבוע וחצי, עשויות להוציא את הלוזונים מעט משלוותם. "העיתוי שבו מכבי החליפה ביתיות תמוה. מחזור אחד לפני הדרבי הם פתאום משחקים ברמת גן?", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. שחקן אחר הוסיף: "כנראה שהם רצו להתרגל לאצטדיון לפני המשחק מולנו. כולם יודעים שהדבר הכי חשוב להם זה לנצח דרבי". במכבי פתח תקוה, כמובן, שללו את האפשרות הזאת.

מכבי אירחה בשבוע שעבר את מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן, האצטדיון הביתי של הפועל, ולמעשה החליפה את הביתיות מאיצטדיון וינטר. בצוות המקצועי, לעומת זאת, עוסקים רק בפן המקצועי. המאמן אלי מחפוד אמר לשחקניו: "לא כולם כאן יודעים מה זה דרבי. אני אכין אתכם לכך". מחפוד שוחח אמש עם לואיס פרננדז במהלך אימון הנבחרת שנערך אמש. פרננדז שאל אותו מספר שאלות בנוגע ליכולת ההגנתית של הקבוצה. "תשנה שיטה, אולי זה יעזור", ייעץ המאמן הלאומי לקראת הדרבי.

בצד של מכבי, אגב, עומר דמארי אמור לחזור לאימונים ביום שלישי. החלוץ רוביל סרסור ספג מכה חזקה בצלעות מהמגן אורי אוזן במהלך אחד האימונים האחרונים וגם הוא ייאלץ לנוח מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully