וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי, ג'ו, לאן אתה הולך עם האקדח הזה ביד?

יובל קליין

6.10.2010 / 12:02

המשחק בפיטסבורג הוכיח שפלאקו צריך לזרוק יותר, מאנינג והקולטס לא פייבוריטים מובהקים וטומלינסון עושה חיים בג'טס

הצד האחר של פני המאנינג

בכדורגל יש את הביטוי המפורסם ש"כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת", קלישאה שמאז יורו 1996 כבר לא כל כך נכונה. בפוטבול יש את הפרצוף העצבני של פייטון מאנינג, שזה סוג של "פוטבול משחקים 60 דקות ובסוף הקולטס מנצחים". ויש גם את ה"מאנינג פייס", עם הראש באדמה אחרי הפסד. השנה, לפחות, אנחנו שוב מתוודעים אל הסוג השני.

כמה פעמים בעבר כבר ראינו קבוצות מובילות בט"ד או יותר על הקולטס במחצית, ואז עולה מספר 18 עם מבט שגורם לך לחרבן במכנסיים אם אתה בקבוצה היריבה, או מבט שגרום לך לתת שאגת טירוף אם אתה אוהד של הקולטס? והנה, ב-2010 הקולטס עם שני הפסדים בארבעה משחקים. להזכירכם, זו אותה קבוצה שהפסידה שני משחקים (בכוונה) בשנה שעברה. המקרה של הקולטס הוא לא היחיד. מי שניצחה את אינדי בסופרבול, ניו אורלינס סיינטס, מגמגמת גם היא. עם כל הכבוד לפציעות של שחקני שתי הקבוצות, מגיע קרדיט גדול ליריבות שלהן.

אם יש מסקנה אחת שבולטת אחרי ארבעה שבועות של פוטבול, זו העובדה שאין לנו פייבוריטית. בשנה שעברה ארבע קבוצות מצאו את עצמם ללא הפסד לקראת השבוע החמישי, והשנה יש לנו רק אחת, קנזס סיטי צ'יפס, ששיחקה רק שלושה משחקים ולא נראה שמישהו חושב שהיא פייבוריטית לשחק בסופרבול או בינואר בכלל. הקבוצה הטובה ביותר בשנה שעברה, הסיינטס, ניצחה העונה את שלושת המשחקים שלה בהפרש כולל של עשר נקודות. הקבוצה הגרועה ביותר בשנה שעברה, דטרויט ליונס, הפסידה העונה שלושה משחקים בהפרש כולל דומה לזה של הסיינטס, עשר נקודות. זה פחות מט"ד למשחק, אולי עוד הוכחה לכך שהסיינטס עדיין יותר טובים מהליונס, אבל הפער לא כזה גדול כמו שהיה בשנה שעברה. לאנשים שעושים בחירות לשבוע הקרוב, שימו לב שהשנה אין אובר-דוג מטורף. שכחו הכל, תבחנו את הקבוצה לפי השבועיים האחרונים שלה וחפשו את ההפתעות טוב טוב. כי הן יבואו.

זרוק את הכדור כבר

ג'ו פלאקו ירד לחדר הלבשה בהיינץ פילד מאוד מרוצה. עם זאת, הוא הרגיש איזה דגדוג מוזר ביד ימין, דגדוג של עייפות שהוא כבר הרגיש בעבר, אבל מאז שהגיע לרייבנס שכח ממנו. ככה זה כשאתה משחק בבולטימור. השיטה של הרייבנס - הגנה, הגנה וריצה - עבדה די בהצלחה בשנים האחרונות. בשנה שעברה זה הביא אותם לסיבוב השני בפלייאוף, אבל לא יותר. כדי להגיע לאן שמאמן הרייבנס ג'ון הרבו מכוון הם היו חייבים חיזוק.

אחרי שהבינו שכדי לעצור את משחק המסירה שלהם, צריך לשים שני שחקנים הגנה על התופס היחידי של הקבוצה, דרק מייסון, הוסיפו הרייבנס לא אחד, אלא שני תופסים ברמה גבוהה. ההגעה של אנקואן בולדין וטי.ג'יי חושמנזאדה לא שינתה הרבה בשני המשחקים הראשונים של העורבים. היד של פלאקו המשיכה לא להיות פקטור ורוב הכדורים הלכו לרצים רייס ומגאהי. לרייבנס לקחו פציעה של ריי רייס וההגנה של פיטסבורג כדי להבין מה יש להם מתחת לאף. העורבים הלכו השבוע על מסירה 37 פעמים לעומת 27 ניסיונות ריצה, כולל מסירת ט"ד של פלאקו לחושמנזאדה 40 שניות לסיום המשחק. "זה היה מאוד מרגש. אחד הניצחונות הכי גדולים שלי מאז שהגעתי לכאן", אמר פלאקו לאחר המשחק ובצדק. ככל היד של פלאקו תעבוד קשה יותר ומשחק ההתקפה יהיה מאוזן יותר, הם יגיעו רחוק יותר. הרגליים של רייס לא יכולות להביא אותם לאן שהידיים של חושמנזדה ובולדין יכולות.

לאן נעלמה השחיקה?

הג'טס לקחו סוג של הימור עם ההחתמה של לדניאן טומליסון בפגרה. הם ויתרו על הרץ האחורי תומאס ג'ונס אחרי עונה שיא של 1,402 יארדים תמורת כוכב דועך שרשם את העונה הגרועה בקריירה שלו, עם 730 יארדים. בשנה שעברה במדי הצ'ארגרס התקשה טומלינסון, והוא סחב את הכדור ל-3.3 יארדים לריצה, ולמרות זאת החליטו הסילונים לקחת את ההימור. כנראה שזה היה השם של טומלינסון שהתאים לתדמית הנוצצת החדשה של הג'טס, כי לא הרבה אנשים חשבו שלLT- יש עוד את הקסם ברגליים.

אחרי ארבעה משחקים ההימור התגלה כמוצלח, טומלינסון בלתי ניתן לעצירה ולא מזכיר בכלל את גילו (31) או את העונה שעברה. הוא מסביר לספורטס אילוסטרייטד את השינוי, לא בגלל המילים המעודנות של רקס ריאן, אלא בפציעות שהפריעו לו בשנים האחרונות. "איבדתי הרבה כוח בשנים האחרונות עם הפציעות האלה", אמר. ג'ונס ממשיך לעשות חיל במדי הצ'יפס, אבל הג'טס לא כל כך מתגעגעים אליו כי יש להם ביד רץ שסוחב יותר יארדים לריצה עם ממוצע של 6.09. זה אפילו יותר מכריס ג'ונסון מטנסי. אם עדיין לא השתכנעתם שLT- חזר, חכו ליום שני, לקרב מול אדריאן פיטרסון והווייקינגס.

דו"ח פציעות

סטיב סמית', פנת'רס, נקע בקרסול - בספק ליום ראשון

ג'יי קאטלר, ברס, תשעה זעזועי מוח (שחברו לאחד) - אמור לשחק ביום ראשון

ניק בארנט, פאקרס, ברך - גמר את העונה

ברנרד פולארד, טקסאנס, צוואר - אמור לשחק ביום ראשון

מלווין בוליט, קולטס, כתף - גמר את העונה

טרייסי פורטר, סיינטס, קרע חלקי בברך - לא ישחק השבוע

אחמד בראדשו, ג'איינטס, כאבים בקרסול - ימשיך לעבור בדיקות

שון אליס, ג'טס, ברך - יעבור MRI השבוע, בספק ליום שני

מייקל ויק, איגלס, צלעות - יעדר לשבוע-שבועיים

מייק ויליאמס, סיהוקס, כתף - אמור לשחק ביום ראשון

קלינטון פורטיס, רדסקינס, מפשעה - ייעדר מהמשחק ביום ראשון

סטיבן ג'קסון, ראמס, מפשעה - בספק ליום ראשון

טרנס מגי, בילס, ניתוח ברגל - ייעדר שבועיים

לשון מקוי (איגלס) – צלעות, בספק ליום ראשון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully