וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס חוזר למינסוטה

6.10.2010 / 15:55

הווייקינגס והפטריוטס רקמו דיל, במסגרתו עבר התופס לקבוצה בה שיחק עד 2005. ניו אינגלנד תקבל בחירת סיבוב שלישי

את זה אף אחד לא ראה מגיע, אבל זה קרה היום (רביעי): רנדי מוס חזר למינסוטה. התופס בן ה-33 של ניו אינגלנד עזב את הווייקינגס בטרייד עם אוקלנד ב-2005, וכעת, על פי מקורות המקורבים לצדדים, העסקה הושלמה.

FOX ספורט דיווחה תחילה על העסקה המפתיעה, שבמסגרתה קיבלו הפטריוטס בחירת סיבוב שלישי בדראפט בתמורה למוס. השחקן, שהגיע לפטריוטס ב-2007, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ומהעובדה שלא דיברו אתו על הארכת חוזה. "נותנים לי להרגיש שאני לא רצוי", אמר מוס בתחילת העונה, "וזה לא שהתפוקה שלי ירדה".

מוס נבחר על ידי הווייקינגס ב-1998 ועשה אימפקט מיידי כשרשם 17 טאצ'דאונים כבר בעונתו הראשונה בליגה. הוא חזר על ההישג ב-2003, אבל ירידה חדה ביחסיו עם הווייקינגס הביאה לטרייד שבמסגרתו עבר לריידרס ב-2005. באוקלנד גילה יכולת רעה כמו שאר הקבוצה, וב-2007 הגיע לפטריוטס. בסיום אותה עונה רשם שיא NFL של 23 תפיסות לטאצ'דאונים בעונה אחת והגיע עם ניו אינגלנד לסופרבול, בו הפסידה הקבוצה לניו יורק ג'איינטס. הוא נבחר שבע פעמים לפרובול וארבע פעמים לאול-פרו.

הווייקינגס היו צריכים שדרוג בעמדת התופס. סידני רייס, התופס הבכיר שלהם, נפצע וייעדר לפחות עד המחזור השמיני, פרסי הארווין סובל ממיגרנות ומירידה ביכולת ולברט פארב לא היה גו טו גאי ממשי. מוקדם יותר השנה התעניינו הווייקינגס בוינסנט ג'קסון מסן דייגו ורקמו עסקה שלא יצאה לפועל לבסוף.

ניו אינגלנד, מצידה, תבחר שני שחקנים בכל אחד מארבעת הסיבובים הראשונים בדראפט הקרוב. זאת, מאחר שמלבד הבחירות שלה היא מחזיקה בבחירת סיבוב ראשון מאוקלנד, שני מקרוליינה, שלישי ממינסוטה ורביעי מדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully