וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשואן לינץ' עבר לסיאטל

6.10.2010 / 0:18

הסיהוקס צירפו את הרץ האחורי של בפאלו ונתנו שתי בחירות דראפט. מלווין בוליט מאינדי סיים את העונה, גם פורטיס פצוע

מזה תקופה ארוכה לא בונים בבפאלו על מרשואן לינץ', ואתמול (שלישי) נשלח הרץ האחורי לסיאטל תמורת בחירת סיבוב רביעי בדראפט הקרוב ובחירה מותנית בדראפט 2012. מי שנופה מהקבוצה בעקבות המעבר הוא ג'וליוס ג'ונס המאכזב. לסיהוקס בעיות קשות במשחק הריצה, והם מקווים שלינץ' יעשה עבודה טובה יותר מג'סטין פורסט וליאון וושינגטון. בפאלו תישאר עם הרוקי סי ג'יי ספילר ופרד ג'קסון.

לאחר פציעתו של בוב סנדרס, אינדיאנפוליס נשארה ללא סייפטי נוסף, מלווין בוליט, שסיים את העונה בשל שבר בכתף (אאוץ'). קלינטון פורטיס מוושינגטון לא ישחק בשבוע הקרוב מול יוסטון, מי שיפתח ברדסקינס יהיה ריאן טוריין, שעשה זאת בהצלחה רבה מול פילדלפיה.

לא שזה מפתיע, אבל מאמן פיטסבורג מייק טומלין הודיע כי בן רות'לסברגר יפתח במשחק הבא של פיטסבורג, בעוד שבועיים מול קליבלנד. מיאמי פיטרה את מאמן הקבוצות המיוחדות ג'ו בונאמגו, בעקבות הפיאסקו במשחק ההפסד לניו אינגלנד 41:14. הפטריוטס רשמו טאצ'דאון בבעיטת החזרה ובחסימת שער שדה וחסמו בעיטת הרחקה נוספת ללא טאצ'דאון ישיר.

ובעוד אנחנו ממשיכים ליהנות מעונת 2010, נראה כי צילה הגדול של שביתת 2011 רק גדל. ראש איגוד השחקנים דמוריס סמית' אמר כי הבעלים כבר מוכנים לתרחיש: "בקשת הליגה מהבנקים להרחיב את משך ההלוואות לבעלים היא סימן שהשביתה מתקרבת. הם מגנים על עצמם ממקרה שלא תהיה עונת פוטבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully