וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון יחמיץ את קרואטיה ויוון

5.10.2010 / 21:10

בדיקות שעבר קפטן הנבחרת העלו כי הוא סובל מפגיעה בגיד האכילס וייעדר מס' שבועות: "לצערי מדובר בפציעה לא פשוטה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יוסי בניון יחמיץ את שני המשחקים הקרובים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה נגד קרואטיה ויוון, כך מתברר בנבחרת ישראל לאחר בדיקה שעבר הקפטן, שהעלתה כי הוא סובל מפגיעה בגיד האכילס ולא תהיה כל אפשרות שהוא יעלה על כר הדשא לשחק. בשעות הערב עבר בניון טיפולים על ידי ד"ר מארק רוסנובסקי. למרות ההערכות המוקדמות שדיברו על כך שבניון יפתח את המשחק מול קרואטיה על הספסל, התבשר הקפטן על ידי הצוות המקצועי כי הוא סובל מפגיעה בגיד האכילס.

יש לציין שהמאמן הלאומי לואיס פרננדז ביקש להעביר את כל נושא הטיפול בקפטן לטיפולו האישי, אבל בהמשך התברר שבניון ייעדר מספר שבועות. מההתאחדות מסרו שבניון נבדק על ידי רוסנובסקי, שהחליט על בדיקת MRI נוספת. לפי הבדיקה התגלה קרע בגיד האכילס, פציעה שבגללה הכדורגלן עשוי להיעדר מספר שבועות מהמגרשים, אך בנבחרת מקווים שבדיקת ה-MRI הנוספת תראה תשובות אחרות, והוסיפו: "בימים הקרובים יטוס יוסי לאנגליה ויעבור בדיקות שיקבעו האם ומתי הוא יעבור ניתוח".

בניון עצמו הביע את אכזבתו מהסיטואציה, ואמר: "הגעתי בתקווה לעזור לנבחרת, אבל לצערי מדובר בפציעה לא פשוטה. אני אוהב את הנבחרת ומחזיק את האצבעות. אחרי עוד בדיקה אדע את אופן המשך הטיפול".

בינתיים הנבחרת ממשיכה בהכנות לצמד המשחקים מול קרואטיה ויוון, כשכמות המתח רק ממריאה לפני שריקת הפתיחה במוצאי שבת. מי שהתייצב היום (שלישי) אל מול המיקרופונים הוא שוער הנבחרת, דודו אוואט, שהביע כמו כולם את תקוותו לראות בכל זאת את יוסי בניון משחק, אבל מדגיש כי גם בלעדיו הנבחרת צריכה להתמודד בצורה ראויה מול שחקניו של סלאבן ביליץ'.

"אנחנו מקווים שיוסי יהיה כשיר, הוא עבר פציעה לא קלה", סיפר אוואט. "יוסי עבר כמה בדיקות ואנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר. אנחנו אופטימים למרות שיש לו עדיין כאבים". על האפשרות שהוא יחסר, אמר אוואט: "כל השחקנים חשובים. שחקן אחד לא יכול לעצור את נבחרת קרואטיה ואנחנו תלויים אחד בשני. הולך להיות לנו משחק קשה מאוד מולם".

אוואט התייחס גם לרף הציפיות מהמשחק הראשון מול קרואטיה, ואמר שלדעתו הנבחרת יכולה לסיים עם שלוש הנקודות. "כמובן שאנחנו רוצים ניצחון, אבל קרואטיה היא חזקה יותר מישראל", הוסיף אוואט. "הולך להיות משחק מאוד קשה, אבל אני מאמין שעם איצטדיון מלא ועם הקהל הביתי שלנו, המטרה היא לנצח את המשחק".

במהלך האימון עשה ליאור רפאלוב סיבוב ריצה מוגבר, כשייתכן שהוא יחזור מחר לאימונים מלאים בכפוף להחלטה של הצוות הרפואי. מחר בצהריים יוחלט יחד עם הרופא לגבי המשך הפעילות של הקשר. אושרי רואש נטש את האימון בתחילתו בשל פציעה, ומחר ייבדק. במהלך האימון ביקר מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, ששוחח ארוכות עם פרננדז כשבין היתר הצרפתי שאל אותו על משחק ההגנה של קבוצתו והתעניין בשיטת המשחק של הקבוצה.

במהלך האימון תירגל פרננדז קבוצות שונות, כשלפי ההרכב המסתמן דקל קינן וטל בן חיים אמורים להיות הבלמים, דני בונדר יהיה המגן הימני ואילו יואב זיו ודדי בן דיין שיחקו בקבוצות שונות. תמיר כהן תורגל יחד עם חוליית ההגנה, אך זה לא אומר דווקא כי הוא צפוי לפתוח בהרכב. אלמוג כהן, ביברס נאתכו וגילי ורמוט שיחקו בקבוצה אחת, ועל פי המסתמן יפתחו, בעוד איתי שכטר ואליניב ברדה אמורים להיות החלוצים.

עדכון ראשון: 19:19
עדכון אחרון: 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully