וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה על סילבה: "לא נשחרר שחקן מוכשר שהגיע בחינם"

5.10.2010 / 16:40

הירוקים טוענים כי אדריאן סילבה המאוכזב עוד יקבל דקות. אלישע לוי מצא חלוץ? הרמטכ"ל כבש רביעייה במשחק האימון

אחרי ה-3:3 הדרמטי מול בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ממשיכה לספק משחקים רבי-שערים. אלא שבניגוד למשחק הקודם, הקבוצה אולי אפילו מצאה חלוץ. הקבוצה קיימה היום (שלישי) משחק אימון במכון וינגייט מול נבחרת אלופי צה"ל, בהשתתפות הרמטכ"ל גבי אשכנזי, שכבש ארבעה שערים לרשת של סגנית האלופה. הפעם, זה נגמר בתוצאה 4:4. חיפה העבירה חלק לא קטן משחקניה לשורות האלופים וכיאה במשחקים מהסוג הזה – אפשרה ליריבה הלא מנוסה לכבוש. הקבוצות עברו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אך המשחק הופסק בשוויון. המאמן אלישע לוי נתן הזדמנות לשחקנים המחליפים. "אשכנזי שלט ברחבה, הבלמים לא עצרו אותו", אמרו שחקנים, בציניות כמובן, לאחר המשחק.

בחיפה כבר לוקחים בחשבון אפשרות שפיטר מסיללה יעזוב. כפי שפורסם ביום שישי, השחקן נועד עם יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק יחד עם נציג מהחברה המייצגת אותו. בפגישה דובר על עתידו במכבי חיפה, כששם לא פוסלים אפשרות שהשחקן יעזוב כבר בינואר. בין הצדדים סוכם כי ימשכו המאמצים למצוא קבוצה שתסכים להיכנס למשא ומתן לרכישת השחקן. סוכנו של השחקן, מייק מקאב, הבטיח לראשי המועדון שינסה למצוא קבוצה עד חודש דצמבר. על פי ההערכות, חיפה תדרוש תמורת לפחות 1.5 מליון יורו. בקרוב צפויים הצדדים להיפגש פעם נוספת.

למרות שהמגן אייל משומר כמעט ולא זוכה לקרדיט ממאמנו, במועדון ישנה נטיה להאריך את חוזהו ובשבועות הקרובים צפויה פגישה בעניין עם סוכנו חנן שפגט. במועדון ימשיכו לחפש שחקני חיזוק לקראת ינואר. על פי ההערכות כרגע, השחקן היחיד שישוחרר הוא הבלם איגנסיו קאנוטו. בנוגע לקשר אדריאן סילבה, אמר הבוקר גורם במועדון: "לא כדאי לשחרר כל כך מהר שחקן מוכשר שהגיע אלינו בחינם. אין עדיין שום החלטה לגבי מועד ההעברות". הבעיה היחידה נמצאת דווקא ברצונו של השחקן, ששוחח עם סוכנו, לעזוב אם לא יקבל יותר דקות.

הסקאוט אלון חרזי ימשיך לעקוב אחר שחקני נבחרת לטביה וליטא ויבקר במספר משחקים של הנבחרות מהאזור הבלטי עד חלון ההעברות. החלוץ הלטבי ארטיום רודנבס הוזכר בין המועמדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully