וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז קיים שיחת הבהרה עם מלמיליאן וקורנפיין

דור בלך

5.10.2010 / 19:15

קשר בית"ר ירושלים הגיע לאימון והבהיר כי מעולם לא השקיע פחות משהיה יכול. אגייאר: "גאידמק חייב למכור לי את המועדון"

דריו פרננדז הגיע היום (שלישי) לאימון בית"ר ירושלים ושוחח עם מאמן הקבוצה, אורי מלמיליאן, והיו"ר איציק קורנפיין. הקשר הארגנטינאי הבהיר כי מעולם לא השקיע פחות ממה שהיה יכול, והסביר כי התקשה להתגבר על פציעה. כזכור, מקורביו של פרננדז התלוננו נגד אנשי הקבוצה, שלטענתם האשימו את הקשר בביום פציעה שמנעה ממנו לשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון האחרון.

סאגת גומא אגייאר טרם הסתיימה, כשהמיליארדר האמריקאי צפוי לשוב ארצה בנובמבר ולהמשיך במאמציו להעביר את בית"ר ירושלים לידיו. כזכור, אגייאר שהה בישראל מספר שבועות במהלך חודש ספטמבר, אך נסיונותיו לקבל את בית"ר מארקדי גאידמק כשלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האוליגרך הרוסי מסרב למכור באופן ספציפי לאגייאר, עקב ראיונות שנתן האמריקאי לתקשורת הישראלית בהם העליב את גאידמק. בנוסף, גאידמק שוקל חזרה ארצה כדי להסדיר את ענייניו המשפטיים בארץ, ומאמין כי בתור הבעלים של בית"ר ירושלים יזכה ליותר חשיפה תקשורתית ולאמצעי השפעה.

אלא שכעת אגייאר שולף קלף חדש מהשרוול ומגלה כי התרומה שנתן לבית"ר ירושלים בשנה שעברה, על סך 4.5 מיליון דולרים, שאיפשרה לה לפתוח את העונה ולא לפנות לאופציית הפירוק, נרשמה בספרי החשבונות של המועדון כהלוואה. זה אומר שבכל זמן נתון, יכול אגייאר לדרוש את הכסף בחזרה, והיות שגאידמק הוא הבעלים של המועדון, הוא יאלץ בין השאר לממן את החזרת ההלוואה או שהמועדון ילך לפירוק, אז יוכל אגייאר לקנות אותו מהמפרק בתמורה לביטול החוב.

"בעיקרון בית"ר חייבת לי 4.5 מיליון דולר אבל אני לא רוצה את הכסף הזה ולכן גם אין להלוואה מועד פירעון", הסביר אגייאר. "אני רוצה את המועדון. כל מי שירצה את המועדון לעצמו יצטרך לעבור דרכי כי המועדון חייב לי את הכסף. בגלל זה אני לא צריך לרכוש את בית"ר מגאידמק, הוא צריך לרצות שאני אקח את המועדון".

עדכון ראשון: 13:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully