וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד: "הגיע הזמן שנשחק על תוצאה"

5.10.2010 / 13:17

מאמן הפועל פתח תקוה החל להכין את שחקניו לקראת הדרבי נגד מכבי בעוד שבועיים והוסיף: "אנחנו מובילים ולא מנצלים זאת"

חלוץ הפועל פתח תקוה, דודו ביטון, נטש הבוקר (שלישי) את אימון הקבוצה, לאחר שספג מכה חזקה בעצם. הפועל פתח תקוה ערכה הבוקר אימון קל, אחד מתוך שניים שנערכים היום, ולכן השחקנים התאמנו ללא מגיני עצם. ייתכן ובעקבות הפציעה יחויבו השחקנים להתאמן מעתה עם מגינים. כך או כך, בקבוצה טוענים כי החלוץ יהיה כשיר למשחק הדרבי ויחזור להתאמן כבר מחר.

המאמן אלי מחפוד ערך אסיפה במהלכה שוחח עם השחקנים לראשונה לקראת הדרבי שייערך במחזור הבא בעוד פחות משבועיים. "הגיע הזמן שנתחיל לשחק על תוצאה", אמר המאמן לשחקניו. "אנחנו מובילים ולא מנצלים את זה. למרות היכולת הטובה, בסופו של דבר יבחנו אותנו לפי התוצאות. לא הרבה כאן יודעים מה זה דרבי בעיר פתח תקוה. זה משהו מיוחד. אכין אתכם". חבר ההנהלה גל חצור נכח באימון אך לא שוחח עם השחקנים.

יתכן והנהלת הקבוצה תעשה את דרכה שוב לחצר של הרב פינטו באשדוד, מאחר וסבורים שם שהם זקוקים לברכה בגלל חוסר המזל שפוקד את הקבוצה. כזכור, שלשום נסעו מחפוד, דני לוי ותומר סיני לביתו של הרב, אך להפתעתם הוא לא היה בבית והם נאלצו לחזור חזרה לפתח תקוה. מחפוד עזב את האימון כבר בתחילתו והעביר את השרביט למאמן הכושר אבנר עיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully