וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "המשחק הכי חלש העונה, אבל חשוב שניצחנו"

הדס גרינברג

5.10.2010 / 13:14

מגן קרית שמונה אורי שטרית שבע רצון מהניצחון על ר"ג (0:1), על אף היכולת הבינונית: "הראינו אופי". שבחים לגיא חיימוב

בעירוני קרית שמונה שבו הבוקר (שלישי) להתאמן ברגשות מעורבים לאחר הניצחון אתמול, 0:1 על הפועל רמת גן. מצד אחד הקבוצה השיגה את שלוש הנקודות ושבה למקום הראשון, אך במועדון לא מתכחשים ליכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה, בנוסף לפנדל שקיבלו במתנה מהשופט אוראל גרינפלד. בקרית שמונה אמרו הבוקר שזה טבעי שיש ירידות מתח, בפרט לאור העובדה שהקבוצה מצליחה מתחילת העונה ונמצאת בראש טבלת ליגה העל, אך שללא ספק הם ינצלו את הפגרה כדי לשוב לעצמם. רן בן שמעון אמר הבוקר לשחקניו באסיפה כי "היה חשוב שניצחנו, כי זה לא היה משחק טוב שלנו".

על אף היכולת הקבוצתית הירודה אתמול, בקבוצה ציינו לטובה את השוער גיא חיימוב, שהצטיין במשחק והציל לא מעט מצבים מסוכנים. אין זה סוד שבמועדון מרוצים מאוד מחיימוב, שהצטרף הקיץ לקבוצה, ובצוות המקצועי שבעי רצון מהיכולת שמציג עד כה.

מגן הקבוצה אורי שטרית התייחס למשחק ואמר: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, פשוט משחק לא טוב, אבל זה קורה פעם בחמישה משחקים. אי אפשר להיות טובים כל העונה. הוצאנו שלוש נקודות והכי חשוב שניצחנו". על המתנה שקיבלו בדמות הפנדל שלא היה אמר שטרית: "מול אשדוד שרקו נגדנו פעמיים וזה לא היה צריך לקרות, אז בסוף זה מתקזז. הראינו אופי ונחישות ואנחנו מסתכלים הלאה".

בתוך כך המגן אלעד גבאי צפוי לשוב לסגל הקבוצה לאחר הפגרה. גבאי, שמחלים משבר בכף הרגל, חזר לאימונים, ועל פי ההתקדמות יהיה כשיר לאחר הפגרה. החלוץ ברק בדש, שאף הוא מחלים משבר בכף הרגל, צפוי לשוב לסגל הקבוצה בעוד כשלושה שבועות. ביום חמישי תארח הקבוצה את עראבה למשחק אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully