וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנטוב לשחקנים: "עכו פוגעת בי בצורה קשה"

הדס גרינברג

5.10.2010 / 19:00

הקשר ששוחרר מהקבוצה שוחח עם היו"ר והמאמן, שהחליטו כי הוא לא יתאמן במועדון. כהן הסביר לו: "לא רוצים לבזות אותך"

בהנהלת הפועל עכו ממשיכים להיאבק בשחר סימנטוב, שקיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. היום (שלישי) אחר הצהריים ערך סימנטוב פגישה עם יושב ראש הקבוצה, ציון וייצמן, ומאמן הקבוצה אלי כהן, כל אחד בנפרד. בפגישה עם וייצמן ניסה סימנטוב להבין מה הביא לשחרורו מהקבוצה כאשר התשובה היחידה שקיבל מוייצמן היא: "אלי לא רוצה אותך בקבוצה".

סימנטוב ניסה להבין ושאל על פשר השחרור, אך וייצמן העדיף לשתוק ולא אמר מילה כשהוא מעביר את האחריות בהחלטה למאמנו, אלי כהן. מעבר לכך, וייצמן ניסה לשכנע את סימנטוב שימצא קבוצה אחרת על מנת להיפתר מהעול הכלכלי שנוצר. מעבר לשיחה עם וייצמן, סימנטוב שוחח עם אלי כהן וניסה לברר מדוע הוא אינו מורשה להתאמן, אך כהן אמר לו: "אנחנו פשוט לא מסכימים שתתאמן איתנו כי אנחנו לא רוצים לבזות אותך אל מול השחקנים".

סימנטוב לא קנה את התשובה ומרגיש כי משהו אחר מניע את ההחלטה לשחרר אותו מהקבוצה. לחבריו אמר הקשר: "מילא לשחרר אותי, אבל למה לא עשו זאת לפני חודש או חודשיים כשידעו שלא בונים עלי? למה לשחרר אותי במחזור החמישי ולפגוע בי בצורה כל כך קשה, שאפילו לא נותנים לי להתאמן עם הקבוצה. זה נטו כדי לפגוע בי כי עד ינואר אני לא יכול ללכת לקבוצה אחרת".

כידוע רק בחלון העברות בינואר יוכל הקשר לעבור לקבוצה אחרת כי חלון העברות נסגר. סוכנו של סימן טוב, גלעד קצב, הגיב למצב ואמר: "אני מקווה שנפתור את זה בצורה הטובה ביותר". יש לציין כי על אף העובדה שבעכו לא מוכנים לתת לסימנטוב להתאמן עימם, הם מחוייבים להעניק לשחקן מאמן ורופא. עדיין לא ידוע היכן ישמור הקשר על כושר, כאשר בימים הקרובים צפויות התפתחויות.

השחקנים עדיין בהלם

מוקדם יותר היום היו השחקנים בעכו המומים משחרורו של סימנטוב. השחקנים, שעדים למתרחש בהנהלה, טוענים כי וייצמן הוא זה שרקם את הדרך שהובילה לשחרורו של סימנטוב וקיבל את ההחלטה הבלעדית על כך. שחקן בקבוצה נשמע כעוס מאוד על הדרך בה נפרדו מסימנטוב ואמר: "בושה וחרפה, כולם יודעים שזו החלטה של ציון והוא מנסה להפיל את זה על אלי (כהן). מתחילת הקיץ הוא החליט שהוא לא רוצה את שחר וטיפטף לאלי על זה. מה ההיגיון ששחקן נותן עונה מעולה, שחקן אחד החשובים אם לא הכי חשוב שעזר לנו להישאר ליגה וככה מעיפים אותו? על כלום? ביזיון".

שחקן נוסף התייחס למי שעומד מאחורי המהלך: "שחר יודע טוב מאוד שציון אחראי למהלך הזה ולא אלי שבישר לו על זה. הרי מי קובע את ההרכב בקבוצה שלנו? ציון, לא המאמן ולא מהיום. גם עם אלי יגיע הפיצוץ , לא סתם הוא מסתכסך עם כל מאמן שבא לקבוצה, ככה התחיל הבאלגן עם ירון הוכנבוים בשנה שעברה, איך מאמן יכול לעבוד כשקובעים לו מי ישחק ואת מי להעיף?".

אחד הדברים שהכי הפריעו לשחקנים בקבוצה זו הדרך וההתנהלות בדרך לשחרורו של סימנטוב. כזכור, השחקן הגיע לאימון ומבלי התראה מוקדמת זומן לשיחה עם וייצמן והמאמן אלי כהן, שהודיעו לו על השחרור בלי שום הכנה וצעד מקדים "פשוט קטע מלוכלך מה שעשו לשחר, ככה לפגוע בפרנסה של שחקן ולשחרר אותו מחזור חמישי? איפה נשמע דבר כזה. זו התנהלות מבזה מול שחקן שהיה סמל במועדון ונתן הכל על המגרש. גם מתחילת העונה שכבר לא נתנו לו דקות הוא שתק, וכשקיבל הזדמנות מול הפועל רמת גן ומכבי חיפה הוא היה מצוין, אז פתאום הוא לא בסגל ומשוחרר? ציון חיפש בכוח להעיף אותו כדי לחסוך כמה מזומנים אחרי שהביא את ראדי (חוזהו של סימנטוב עמד על 70 אלף דולר לעונה). הוא לא יודע להעריך כלום".

חלק מהשחקנים גם כאבו את כאבו של סימנטוב, בפרט שמדובר בשחרור בתחילת העונה, מה שיקשה על הקשר למצוא קבוצה. אחד מהם אמר: "ההתנהלות שכונה וכואב לי על שחר, הוא בא, מתאמן חזק, תרם ותורם לא רק במגרש אלה מנהיג ופתאום במחזור החמישי משחררים אותו? ככה תוקעים שחקן? הסגלים סגורים, לא יכלו לחכות לינואר? כל ההתנהלות הזו של ההנהלה תחזור אליה כמו בומרנג".

שחקן נוסף הסכים ואמר "ככה לא מתנהגים לשחקן שנתן את הנשמה והיה סמל ומנהיג בקבוצה. ויותר גרוע מזה כולם יודעים ששחר היה מצוין באימונים וכששיחק. כל השחקנים בהלם שהחליטו בלי שום סיבה לשחרר שחקן טוב, כאילו אנחנו קבוצת צמרת שמחפשת לשחרר או להשאיל שחקנים. אין מישהו בקבוצה שלא מסתובב ביממה האחרונה עם מועקה בגלל המהלך הזה".

כבר מחר צפויים להגיע אוהדי הקבוצה לאימון ולמחות על השחרור. בנוסף, שחקנים בקבוצה שוקלים לקיים שיחה עם וייצמן בנושא. את תגובת ראשי הפועל עכו לידיעה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully