וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון עשוי לשחק נגד קרואטיה

5.10.2010 / 10:44

לאחר ההערכות האופטימיות לגבי יוון, הקשר נחת וייבדק על ידי ד"ר רוסנובסקי. גורם בנבחרת: "אנחנו מכירים את יוסי, יכול מאוד להיות שהוא יפתיע אותנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יוסי בניון נחת היום (שלישי) בארץ והוא עשוי לשחק כבר נגד קרואטיה בשבת. שחקן צ'לסי הפצוע היה אמור לשחק לפי ההערכות נגד יוון, אבל יתכן ויהיה כשיר כבר למשחק הבית החשוב באצטדיון רמת גן. בניון ייבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר רוסנובסקי, וגורם בנבחרת אמר הבוקר: "אנחנו מכירים את יוסי, יכול להיות שהוא יפתיע אותנו".

גם רפאלוב אופטימי

נבחרת ישראל בכדורגל פתחה הבוקר את האימון השני שלה במסגרת ההכנות למשחקים נגד קרואטיה ויוון. קשר מכבי חיפה והנבחרת, ליאור רפאלוב, עבר הבוקר בדיקת MRI כשממצאיה היו מתיחה קלה בשריר הירך. רפאלוב יערוך אימונים בצורה הדרגתית ומבוקרת, ויצטרף לחבריו לנבחרת כבר באימון הערב.

בלם בלקפול דקל קינן, השוער דודו אוואט והחלוץ אלרואי כהן הצטרפו היום לאימוני הנבחרת אחרי שנעדרו מאימון הפתיחה אתמול. קינן שוחח לפני האימון עם נציגי התקשורת וסיפר על חוויותיו מהניצחון על ליברפול בפרמיירליג: "לשחק באנפילד זו חוויה גדולה, מדובר באחד ממקדשי הכדורגל. זה היה הישג יפה אבל עכשיו צריך להתרכז בנבחרת. קרואטיה לא מדורגת לחינם בקבוצת הדירוג הראשונה והם הוכיחו את היכולת שלהם גם במוקדמות היורו. הם פייבוריטים על הנייר, יש להם הרבה שמות גדולים ושחקנים מנוסים, אבל בנבחרת שלנו יש אווירה טובה. אי אפשר לדעת איך המשחר יתפתח, אבל בכל מקרה אסור להפסיד".

טל בן חיים, שקיבל אתמול זריקה מד"ר רוסנובסקי, יהיה כשיר למשחק כשנבחרת אישרו לו לטוס לברית המילה של בנו. על פי הסידור, בן חיים לא אמור להחמיץ אף אימון של הנבחרת וכפי שהיה ברור עוד מלכתחילה, הוא גם יפתח במשחק נגד קרואטיה. המגן דני בונדר יהיה כשיר למשחק וגם יפתח בהרכב. תשעה עד עשרה שחקנים כבר בטוחים בהרכב של לואיס פרננדז כשבין היתר מדובר בדודו אוואט, טל בן חיים, דקל קינן, דני בונדר, דדי בן דיין, אלמוג כהן, ביבראס נאתכו, איתי שכטר ואליניב ברדה.

ההתלבטות היחידה היא לגבי זהות שני הקשרים. אם בניון בסופו של דבר לא יהיה כשיר, גילי ורמוט מועמד לפתוח ויהיה השחקן העשירי ברשימה. אם רפאלוב יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח בצד שמאל ואם לא המאמן יבחן את אופציית ערן זהבי. רפאלוב אמר אתמול לאחר האימון: "אעשה הכל כדי להיות כשיר למשחק הנבחרת, אני מקווה שאוכל לחזור לאימונים מלאים עד ליום רביעי".

שחקני נבחרת ישראל בכדורגל רצים באימון. ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל בכדורגל רצים באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully