וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מקווה שההתרגשות תלך למקום הנכון"

4.10.2010 / 22:11

מאמן הפועל ירושלים מצפה למשחק הבית הראשון העונה, מול ליאז' במוקדמות היורוקאפ (ג', 18:30, ע' 1): "אנחנו טובים יותר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש עם ליאז' הבלגית בגומלין מוקדמות היורוקאפ מחר (שלישי, 18:30, ערוץ 1), כאשר הערב ערכו האדומים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות החשובה. כזכור, במשחק הראשון עשתה קבוצתו של עודד קטש את העבודה כשניצחה 59:62, ומחר במלחה היא בהחלט מצפה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבתים של המפעל.

"עד עכשיו התחושות טובות, ההרגשה טובה", אמר עודד קטש הנחוש. "זו סיטואציה מיוחדת מבחינתי והיא מרגשת אותי, אני כבר מחכה שזה יתחיל. אנחנו מוכנים, כמה שאפשר בשלב הזה של העונה, אני מקווה שכל ההתרגשות שיש גם לשחקנים תלך למקום הנכון. גם עבור שחקנים כמו וויל סולומון או משה מזרחי, שחקנים וותיקים, זה מאוד מרגש".

לאחר מכן התייחס המאמן הצעיר ליחסי הכוחות במשחק מחר, ואמר: "אנחנו קבוצה יותר טובה, אבל זה לא מבטיח ניצחון. צריך לבוא ולעשות את העבודה, וזה לא יהיה קל. ליאז' קבוצה בלגית טיפוסית - מאוד חזקה, מאוד גדולה, הכל יכול לקרות".

יוגב אוחיון הוסיף: "ההתרגשות גדולה, זה משחק ראשון מול הקהל הביתי, יש רצון לרצות ואני מקווה שהם יבואו יתמכו - אנחנו צריכים אותם, כי זה משחק מאוד חשוב. אנחנו מכבדים את היריבה, זו קבוצה טובה ואנחנו צריכים לבוא מפוקסים. נצטרך לשמור על המפתחות שהצבנו לנו - ההגנה החזקה בראש ובראשונה, נקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully