וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שחורציאניטיס ייעדר מול קאזרטה

5.10.2010 / 11:46

לפני שובה ארצה מאיטליה, מכבי תיאלץ להסתדר בלי הסנטר שנפגע בעינו. בלאט: "פני לא על הכוונת, לא נקבל החלטות בפאניקה”

מכבי תל אביב תשחק הערב (שלישי, 20.30, שידור ישיר בערוץ 5+LIVE) מול קאזרטה בעיר בדרום איטליה ללא סופוקליס שחורציאניטיס, שסובל מפגיעה בעין וייעדר מספר ימים. הקבוצה תחזור ארצה מחר.

בו בזמן מאמן הקבוצה, דייויד בלאט, ממשיך לבדוק מספר אופציות לחיזוק המועדון. "קירק פני היה פעם על הכוונת אבל קיבל זימון למחנה של סן אנטוניו ולכן כרגע הוא לא על הכוונת", אמר הערב (שני) המאמן בראיון עם וואלה! ספורט. לשאלה האם הסיבה לכך טמונה בהמתנה לשחקן, ענה המאמן: "לא. הוא פשוט לא על הכוונת כרגע. זה לא יכול להיות יותר ברור" הדגיש.

כידוע, מכבי תל אביב בודקת זו תקופה ארוכה אפשרות להחתמת גארד וסנטר נוסף לקבוצה. "אמרתי שהוספת שחקן או שניים לקבוצה היא אפשרות", מסביר בלאט. "אנחנו שוקלים את זה וזה בגדר אפשרות. לא ניקח החלטות מפאניקה. יש אפשרות שיוספו שחקנים ויש אפשרות שגם לא. נראה אם זה אפשרי".

- במה זה תלוי? מהבחינה תקציבית?

"זה תלוי מכל הבחינות אם זה אפשרי. כרגע אנחנו לא עושים שינוי. כל מערכת רצינית בודקת אופציות, כל מערכת רצינית תבדוק את האפשרות לחיזוק. אנחנו עושים את העבודה שלנו ביום יום בכדי לבנות את הקבוצה, ובו זמנית תמיד בודקים את האפשרות לחיזוק. בנקודה בה אנחנו נמצאים אנחנו לא מחפשים בטירוף", מבהיר בלאט.

ומה לגבי התרשמותו המקצועית מהקבוצה? "זה מתקדם בהדרגה ומתקדם בצורה טובה", מסכם המאמן.

עדכון ראשון: 4.10, 21:48
עדכון אחרון: 5.10, 11:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully