וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בנבחרת לגבי מצבו של בניון

4.10.2010 / 20:10

גורם בנבחרת: ”קיימת אפשרות שישחק לפחות מול יוון”. ורמוט ונאתכו עשויים לפתוח נגד קרואטיה. פרננדז רטן על העיתונאים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל התכנסה הערב (שני) לפתיחת הכנותיה לקראת המשחק הביתי מול קרואטיה בשבת. המוזמנים הטריים גל אלברמן ובן סהר, שצורפו לסגל במקומם של בירם כיאל ועומר דמארי הפצועים, כבר התאמנו, בעוד שדודו אוואט ודקל קינן יצטרפו לאימונים רק מחר, וכך גם אלרואי כהן ששיחק הערב במדי קרית שמונה מול הפועל רמת גן.

החדשות הגדולות בקרב הנבחרת הערב מגיעות מכיוונו של הקפטן יוסי בניון, שעבר הערב בדיקה רפואית, בסיומה שררה אופטימיות גדולה במחנה הנבחרת לגבי האפשרות שבניון ישותף באחד המשחקים הקרובים לפחות, על רקע ההערכות הראשוניות שעולות מתוך הבדיקה הרפואית שקיים. גורם בנבחרת אמר: "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות הסופיות, אבל נראה שאפשר להיות אופטימיים. קיימת אפשרות הוא ישחק לפחות באחד המשחקים הקרובים". כך או כך, בניון יגיע ארצה ואם לא ישחק, יהיה עם חבריו ויצפה במשחק מול קרואטיה.

ליאור רפאלוב, שנבדק אתמול על ידי ד"ר רוסנובסקי וקיבל אישור להתאמן, ערך אימון ריצה קל. מחר יעבור הקשר, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, בדיקת MRI מכריעה. במקביל לאימון העביר עוזר המאמן טל בנין אימון ריצה קל לדני בונדר ודדי בן דיין הסובלים מפציעות קלות, לאייל גולסה ועמית בן שושן ששיחקו אתמול, לביבראס נאתכו שנחת רק היום בארץ, ולטל בן חיים שקיבל זריקה אחרי שנפצע באימון ווסטהאם בשבוע שעבר.

כרגע נראה שתשעה שחקנים לפחות כבר בטוחים בהרכב של לואיס פרננדז למשחק מול הקרואטים. חוליית ההגנה תכלול את דודו אוואט, דדי בן דיין, טל בן חיים, דקל קינן ודני בונדר, שבנבחרת מעריכים שיתאושש בזמן עד שבת.

בקישור האחורי מובטח מקומו של אלמוג כהן, כשלצידו יועדף ככל הנראה ביבראס נאתכו על פניו של גל אלברמן. ההתלבטות העיקרית של פרננדז היא בקישור הקדמי, כשההערכות הן שהוא יעניק הפעם את האשראי לגילי ורמוט יחד עם רפאלוב, ובמידה והאחרון לא יהיה כשיר ייאבקו ערן זהבי ואייל גולסה על המקום הפנוי. בחוד צפויים לפתוח איתי שכטר ואליניב ברדה, שנמצא בכושר הטוב ביותר מבין שחקני הסגל.

אלברמן: "כל משחק קריטי עבורנו"

המאמן לואיס פרננדז הגיב אחרי האימון לביקורות כלפיו על כך שטס לחו"ל בסוף השבוע האחרון ואמר: "ראיתי את ווסטהאם ואת מאיורקה, אני לא מבין למה עושים מזה עניין אבל כנראה שאתם אוהבים להתעסק בזה. כל יום שאני בישראל אני עובד כמו מקצוען ולא חושב על שום דבר אחר חוץ מהצלחת הנבחרת".

גל אלברמן, שחזר למדים הלאומיים לאחר היעדרות ארוכה, אמר לפני האימון: "אני שמח להיות פה אחרי קצת יותר משנה. אני גם מתרגש קצת, אבל בעיקר שמח. טענתי לאורך כל הדרך שהמטרה שלי היא לחזור לנבחרת, זה קרה קצת יותר מהר מכפי שציפיתי אבל אני מקווה להוכיח לכולם שזה לא מוקדם מדי".

"כל משחק הוא קריטי עבורנו", הוסיף אלברמן. "כל היריבות הן קשות, ונצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה כדי לעלות מהבית הזה. בסך הכל רק נפגשנו היום לאימון ראשון, אנחנו מחכים גם ליוסי ודודו שיצטרפו. כולנו מבינים את המעמד ובאים לתת מעצמנו. זה טוב לכולנו שיש הרבה שחקנים טובים, הכי חשוב שמי שמשחק ייתן את כל כולו".

עדכון ראשון: 18:29

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully