וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קרית שמונה: "זו הקבוצה הכי מוכשרת שהייתה לנו"

הדס גרינברג

4.10.2010 / 9:50

יוסי אדרי בטוח ביכולת של השחקנים ושופע מחמאות לאיזי שרצקי: "ההשקעה שלו הביאה אותנו לקטוף את הפירות היום"

עירוני קרית שמונה תארח הערב (שני, 20:00, ספורט1) את הפועל רמת גן במשחק שיסגור את המחזור החמישי ובקבוצה לא נרגעים מפתיחת העונה החלומית, שהציבה אותם בצמרת הטבלה. השמחה בעקבות מהניצחון הגדול 2:4 על הפועל תל אביב במחזור האחרון, ליוותה את השחקנים במהלך כל השבוע.

אחד מהדברים מהם הכי מרוצים במועדון, זו היכולת שמציגים השחקנים הצעירים שגדלו במועדון וקיבלו השנה את הבמה בליגת העל. מדובר בלא פחות משמונה שחקנים בסגל, אדריאן רוצ'ט, עדי אלישע, דני עמוס, שלומי אביסידריס, בן אוזן, דין מימוני, שיר צדק ו-ויאם עמאשה, שכבר שיחק בליגת העל, אך כעת נראה שהוא בדרך לפריצה הגדולה שלו.

מנכ"ל הקבוצה, יוסי אדרי, שהתחיל כשחקן במועדון לפני 23 שנים ובתשע השנים האחרונות עבר לצוות הניהולי, התייחס לכישרונות הצעירים שגדלו במועדון ומוכיחים את עצמם מפתיחת העונה: "זו ללא ספק הקבוצה עם השחקנים הכי מוכשרים שהיו מאז שהתחלתי לנהל. מגיע שאפו לאיזי שרצקי, כי לפני הגעתו מחלקת הנוער הייתה מצומצמת ועם אמצעים דלים. ההשקעה של איזי לאורך 11 השנים האחרונות, בהן הוא לקח על עצמו את הקבוצה, הביאה אותנו לקטוף את הפירות היום".

אין זה סוד ששחקנים רבים מרגישים בבית בקרית שמונה והוכחה לכך ניתן למצוא גם אצל השחקנים הוותיקים יותר, שלא גדלו במועדון, אך מלווים אותו שנים רבות. הקפטן, יניב לביא, פתח את עונתו התשיעית בקבוצה, חברו למרכז ההגנה, סאלח חסארמה, משחק בקבוצה כבר שבע שנים והמגן הימני, ברק בכר, שש. שחקנים רבים מציינים את התנאים הטובים שמעניק להם שרצקי, וכן את היחס החם וההתנהלות המקצועית.

"מי שיצא לו לעזוב או לקבל שחרור מהקבוצה, תמיד העריך כמה חודשים לאחר מכן את מה שקיבל בקרית שמונה. אומנם אומרים שאנחנו מועדון קטן, אבל שחקנים פה מקבלים תנאים של מועדון גדול. רכב צמוד, דירה, וכל שאר התנאים ברמה הכי גבוה שיש" אמר שחקן במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully