וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר ואלברמן זומנו לסגל הנבחרת

4.10.2010 / 12:16

הפציעות המרובות עשו את שלהן לקראת קרואטיה ויוון. קשר מכבי ת"א יחליף את כיאל, חלוץ הפועל ת"א במקום דמארי

גל אלברמן ובן סהר זומנו היום (שני) לסגל נבחרת ישראל, שתפתח היום (שני) את אימוניה לקראת משחקה נגד קרואטיה במוקדמות יורו 2012. אלברמן, שהיה מהבולטים בניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל פתח תקוה בשבת (1:2), הרשים את המאמן לואיס פרננדז, זומן במקומו של קשר גלזגו סלטיק בירם כיאל הפצוע בשרירי הבטן.

מאוחר יותר קיבל גם סהר את הבשורה והוא יחליף את עומר דמארי, ששוחרר גם הוא בגלל פציעה. לאחר הזימון התקיימה שיחה בין פרננדז לשחקן, בה הבהיר המאמן לסהר כי ההתבטאויות שלו בתקשורת בנוגע לאי זימונו היו מיותרות. כזכור, החלוץ ביקר את ההחלטה שלא לזמנו בכל כלי התקשורת לאחר הפסדה של הפועל תל אביב לליון.

היום הנבחרת תתכנס במלון ברמת החי"ל שבתל אביב, ובהמשך תפתח את אימוניה לקראת הקרואטים. מלבד כיאל עלול להיעדר מהמשחקים גם הקפטן יוסי בניון, שיעבור הבוקר בדיקה מכריעה, כשאחריה יתברר כמה זמן ייעדר. בניון יעבור את הבדיקה בלונדון לאחר שטופל אצל "המכשפה" מסרביה. ליאור רפאלוב שנבדק אתמול על ידי ד"ר רוסנובסקי עשוי לחזור לאימונים כבר מחר, כך על פי הוראת רופא הנבחרת. היום יעבור הקשר בדיקת MRI, ואם ההערכות יתבררו כנכונות הוא יוכל להתאמן.

(עדכון ראשון: 8:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully