וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו ואטלנטה בפלייאוף

4.10.2010 / 1:12

הג'איינטס ניצחו את סן דייגו 0:3 וסגרו את הדלת ב-NL מערב, הברייבס עלו דרך הוויילד קארד. AL מזרח: טמפה ביי ראשונה

תמונת הפלייאוף ב-MLB התבהרה הלילה (בין ראשון לשני) סופית, כשסן פרנסיסקו ניצחה את סן דייגו 0:3 ועלתה כאלופת ה-NL מערב. אטלנטה, שגברה על פילדלפיה 7:8, חיכתה לבשורות מסן פרנסיסקו. כשהג'איינטס ניצחו, גם הם נכנסו פנימה.

המשחק המסקרן של הערב נערך בסן פרנסיסקו. בעקבות הניצחון של הברייבס, ניצחון של סן דייגו היה יוצר שוויון משולש בין הפאדרס, הג'איינטס והברייבס. ג'ונתן סאנצ'ז לא נתן לספקולציות לנגן, ועם חמישה אינינגים טובים, שכללו גם טריפל התקפי שלאחריו נכנס הביתה, שמר על הצלחת נקיה. בסופו של דבר, הג'איינטס עלו כאלופי הבית עם מאזן 70:92, הפאדרס ירדו למאזן 72:90. הברייבס נכנסו על מאזן 71:91.

פילדלפיה (65:97) זכתה ביתרון הביתיות בסדרות ה-NL, אבל משום שאטלנטה, שמגיעה מהוויילד קארד, משחקת בבית שלה, היא תפגוש את סינסינטי (71:91). הג'איינטס יארחו את הברייבס.

ב-AL נותרה שאלה פתוחה אחת - מי תזכה בראשות בית המזרח ולפיכך בביתיות לאורך סדרות ה-AL. טמפה ביי הייתה תלויה בעצמה, אולם עוד לפני סיום המשחק שלה בקנזס סיטי, בו ניצחה 2:3, ידעה כי זכתה באליפות הבית בפעם השניה בתוך שלוש שנים. זאת, בעקבות ההפסד 8:4 של ניו יורק יאנקיז בבוסטון.

בדומה למצב ב-NL, הקבוצה עם המאזן הטוב בחטיבה לא תוכל לארח את קבוצת הוויילד קארד משום שזו באה מהבית שלה. לפיכך, הרייז (66:96) יתמודדו עם טקסס (72:90). מינסוטה (68:94) תנסה להסיר את הניחוס כשתתמודד עם הנמסיס שלה, היאנקיז (67:95).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully