וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "היה משחק גדול"

3.10.2010 / 22:53

מאמן בית"ר טען שקבוצתו הייתה טובה יותר, אך נהנה מה-3:3. במכבי חיפה ביקרו: "מה שחלוצי בית"ר עשו לקאנוטו היה מביך"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים סיפקו הערב (ראשון) ל-13 אלף האוהדים בקרית אליעזר ולצופים בבית משחק כדורגל מהנה ואטרקטיבי שהסתיים ב-3:3 דרמטי. שתי הקבוצות התבססו על שחקנים צעירים רבים והראו שאין מה להתבייש בדור העתיד. אייל גולסה העלה את מכבי חיפה ליתרון (17), אבל כריסטיאן גונזאלס (19) וסמואל יבואה (47) ביצעו מהפך עבור האורחים. אלישע לוי שלח למגרש את שלומי אזולאי, שהגיב בצמד שערי בכורה (65 ו-77), אבל גם לאורי מלמיליאן היה חילוף בינגו, עם שער בתוספת הזמן של חן עזריאל שקבע חלוקת נקודות.

מה שהעכיר את האווירה היה אירוע מביש ביציע האורחים, שם אוהדי בית"ר ירושלים זעמו על הוצאת אחד מחבריהם והחלו לשרוף ולעקור כסאות.

אזולאי: "חבל שהצדק לא יצא לאור"

"צריך לדעת לשמור על תוצאה, אבל זה היופי בכדורגל", סיכם אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, את הדרמה בקרית אליעזר. "היינו עדים היום לכדורגל מחוף לחוף, היה קצב. צריך להסתכל גם על הדברים הטובים ויש הרבה כאלה מבחינתנו".

על החילופים שלו, אמר המאמן החיפאי: "אני תמיד עושה מה שמתבקש. יש לנו קבוצה צעירה. אם הייתי יכול להכניס שחקן הגנה ולנצח 2:3, הייתי עושה את זה. מאמן צריך לעשות מה שמתבקש".

שלומי אזולאי, שנכנס כמחליף ותרם שני שערים שלא הביאו בסופו של דבר ניצחון, אמר: "אני מרוצה. נכנסתי וכבשתי שני שערים, אי אפשר לבקש יותר מזה. חבל שהצדק לא יצא לאור כי היינו יותר טובים מבית"ר. אני לא יכול להסביר איך איבדנו את היתרון. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים צעירים, אבל אני בטוח שנגיע רחוק כמו שחיפה רגילה תמיד. אני מנסה להוכיח כל משחק שאני ראוי לשחק במכבי חיפה".

בסיום המשחק בחיפה הייתה אכזבה גדולה בחדר ההלבשה בשל ספיגת שער השוויון, כששחקנים בקבוצה דיברו בעיקר על משחק ההגנה החלש. אחד השחקנים אמר: "שיחקנו לא טוב מבחינה הגנתית וזה השפיע מאוד על הקבוצה. גם אחרי ה-2:3 ידענו שיש להם סיכוי להשוות. מה שיבואה עשה לקאנוטו במחצית השנייה היה מביך. אנחנו מקווים שזו הייתה מעידה חד פעמית ושנוכל לתקן במשחק הבא". בחיפה מודעים לבעיה שקיימת בהגנה, וסקאוט המועדון, אלון חרזי, כבר יצא לשבדיה על מנת לעקוב שוב אחר הבלם האיסלנדי רגנר סיגורסון, שלא הגיע לישראל בשל מחירו היקר.

גם מהבלם שי מימון לא נחסכה ביקורת על הטעות שביצע בשער השני של בית"ר, שהוביל ליתרון של הצהובים. כעת נראה כי בחיפה יחפשו בלם זר שיוכל לשדרג את הקבוצה מבחינה הגנתית. אם קאנוטו לא ישתפר, לא מן הנמנע שישוחרר.

אלישע לוי לא דיבר עם השחקנים, אבל בניגוד לעבר שזכה המאמן לביקורת מסוימת זקפו בחיפה לזכותו של המאמן את העובדה שהכניס כמחליף את שלומי אזולאי. כזכור, לוי ספג ביקורת לאחר שהכניס את החלוץ במקום חמד בווסרמיל. זאת לאחר שחמד עצמו נראה מאוכזב ממעמדו. בסיום המשחק היום אמר אזולאי לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני מרגיש שאני בתוך חלום".

טל: "כבר חשבנו שהמשחק אבוד"

בצד השני התקבלה התוצאה גם כן ברגשות מעורבים. "אנחנו שיחקנו יותר טוב מחיפה", טען בסיום מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן. "לבוא לכאן, לשחק טוב יותר מחיפה וללחוץ אותם במחצית שלהם זה גדול. היה משחק גדול. כל מי שהיה במשחק נהנה וכל מי שראה את המשחק בבית נהנה. אני רואה איפה הנקודות החלשות שלנו ומאמין שנשפר את זה".

הקשר הוותיק עידן טל, שידע שנים יפות במכבי חיפה, אמר: "אני חושב שעשינו משחק לא רע והנענו את הכדור טוב. כבר עלינו ליתרון 1:2 וזה היה נראה טוב כשהגענו לעוד מצב. בסך הכל יש תחושה של פספוס, פתאום לא שמנו לב לשניה וחצי והם כבר עלו ליתרון וחשבנו שהמשחק אבוד".

טל התייחס לשערים שכבשה קבוצתו ואמר: "אי אפשר לבוא בטענות להגנה, כולנו צריכים לשים לב לסגירות דווקא כשהכדור אצלנו ברגל ואנחנו תוקפים. הצעירים שלנו מקבלים בטחון ממשחק למשחק ומוכיחים את עצמם, יש לנו עוד עונה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully