וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-ברינדיסי 64:86. בלאט: "שיחקנו טוב מאוד"

3.10.2010 / 19:00

מכבי ת"א הביסה את האיטלקים 64:86 בטורניר בארי. בלאט: "הפכנו את המשחק לקל". ייתכן שיוחתם סנטר ממחנות ה-NBA

מכבי תל אביב הביסה הערב את ברינדיסי האיטלקית 64:86 במשחק הפתיחה שלה בטורניר בארי שבאיטליה, שהוא גם אחד משני משחקי ההכנה האחרונים שלה לקראת עונת 2010/11. היריבה אמנם משתייכת החל מהעונה לליגה האיטלקית הראשונה, אבל הזכירה יותר קבוצת ליגה שניה ישראלית, ולא הצליחה אפילו לדגדג את שחקניו של דייויד בלאט, שיקווה לרמה קצת יותר גבוהה מיריבתה הבאה של קבוצתו ביום שלישי, קאזרטה.

בינתיים, במקביל לצירוף אפשרי של גארד, מכבי בודקת מספר אופציות לעמדת הסנטר. ייתכן שיוחתם סנטר שינופה ממחנות ה-NBA.

הצהובים פתחו את המשחק בריצת 0:8, אבל נעצרו כעבור כמה דקות, בעיקר בעבודת ההגנה. המארחים ניצלו זאת עם כמה צליפות מעבר לקשת וצימקו ל-14:11, אבל זה גם היה המומנטום האחרון שלהם במשחק הזה. מכבי תל אביב יצאה מהתרדמת והגיבה בריצת 3:9 כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 14:23, כשצ'אק איידסון היה הבולט בדקות האלו. המומנטום שלה נמשך בגדול גם ברבע השני, שהתחיל עם דאנק של סופוקליס שחורציאניטיס והמשיך בריצת 0:19 לצהובים, שעלו ליתרון מבטיח של 14:42. החל מפרק הזמן הזה, המאמן דייויד בלאט איפשר לעצמו לבצע ניסויים שונים בסגל שלו, זה עזר לאיטלקים לצמק במעט את הפיגור המביך שלהם, אבל מכבי תל אביב עדיין ירדה להפסקה ביתרון מבטיח של 23:44.

ברבע השלישי המשיכו הצהובים לטייל בחופשיות מול ההגנה הפאתטית של היריבה האיטלקית, כשהפעם גם הקפטן דרק שארפ הצטרף לחגיגה, והעלו מחדש את היתרון שלהם עד שהגיע לשיא של 43:74 בסיומו של הרבע השלישי. ברבע האחרון שני הצדדים משכו את הזמן בידיעה שכבר אי אפשר להפיק שום דבר חיובי מהמשחק הזה, כשבסופו של דבר האיטלקים הצליחו לצמק את הפער מ-40 הפרש לקצת יותר מ-20 כדי להמנע מההשפלה, והמשחק הסתיים ב-64:86 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: צ'אק איידסון 15 נקודות, טל בורשטיין 13, ריצ'ארד הנדריקס 10, דייויד בלו 10, סופוקליס שחורציאניטיס 8, ליאור אליהו, ג'יימי פארגו 6, דורון פרקינס 6, דרק שארפ 5, ג'ף פוט 3, יניב גרין 2.

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, אמר בסיום המשחק: "אחרי נסיעה ארוכה ואימון מצוין שערכנו אתמול בערב, היה לנו משחק טוב מאוד. נכון שזו לא יריבה מאוד חזקה, בטח לא ברמה של יורוליג, אבל אנחנו הפכנו את המשחק הזה לקל בגלל ששיחקנו נכון וטוב, וגם את הדברים האלה צריך לדעת לעשות. אני שמח שיכולתי לתת הרבה דקות לכל השחקנים. אנחנו ממשיכים להתאמן וביום שלישי מול קאזרטה יהיה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully