וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בפוטבול מכללות

אריאל גרייזס

3.10.2010 / 16:28

אלבמה נותנת שיעור לפלורידה, אוהיו סטייט לא משכנעת, LSU מכוערת אבל נשארת בחיים ונוואדה ונורת'ווסטרן מפתיעות

הטוב

- כבר כמה שבועות שאנחנו מתריעים שפלורידה של השנה זה לא זה, ואלבמה הוכיחה את זה בדיוק אתמול כשהיא מרטשת את הגייטורס 6:31, במשחק בין שתי האלופות האחרונות. מארק אינגרם רץ רק ל-47 יארד, אבל הוסיף שני ט"ד, כשהחזרת חטיפה לט"ד של סי ג'יי מוסלי סגרה את הסיפור. שתי הקבוצות עוד עשויות להפגש בגמר ה-SEC בסוף השנה, אבל עם איך שחניכיו של אורבן מאייר נראים, הם יצטרכו קאמבק מפואר של טים טיבו כדי שזה ייקרה.

- קרב גדול אחר, שעשוי היה להיות משוחזר בגמר הפאק 10 (הא, שכחנו, אין כזה) התרחש כשסטאנפורד התארחה אצל אורגון, ולמרות יתרון מוקדם 3:21, הפסידה בסופו של דבר 52:31, כשהיא לא מצליחה לשים אפילו נקודה בחצי השני. הדאקס, שמריצים את התקפת האופשן הכל כך פופולרית היום במכללות חתכו בהגנת סטנפורד בקלות, כשלה-מייקל ג'יימס רץ ל-257 יארד ודארון תומאס הק"ב רץ לעוד 117 משלו, בנוסף ל-238 יארדים ושלושה ט"ד באוויר. אנדרו לאק, הק"ב המדובר של הקארדינלס סיים עם 341 יארדים ושני ט"ד, אבל גם שני אינטרספשנס ומספר איבודים מכריעים בחצי השני.

- המשחק הגדול השלישי אתמול היה בקוטון בול, שם נפגשו טקסס ואוקלהומה ליריבות ה"רד ריבר" השנתית שלהם, כשבניגוד למגמה שהתפתחה בשנים האחרונות, היו אלו הסונרס שיצאו כשידם על העליונה 20:28. אוקלהומה כבר הובילה 10:28 ברבע האחרון בזכות 236 יארד באוויר ושני ט"ד של לאנדרי ג'ונס ועוד שניים בריצה של דמארקו מוריי, לפני שטקסס חזרו למשחק ורק במזל הצליחו לצאת עם הניצחון. ג'ונס פימבל את הכדור מספר דקות לסיום אבל הצליח לדחוק אותו מחוץ לקווים שניה לפני ששחקן טקסס הצליח להרים אותו ופאמבל בהחזרת פאנט של טקסס בדקה האחרונה סגר את הסיפור.

- אחרי ניצחון מרשים על האייריש לפני שבועיים (עם אותו פייק פילד גול בהארכה), הגיעו מישיגן סטייט למשחק הפתיחה בביג 10 כשהם בלי המאמן שלהם, שעדיין מתאושש מהתקף לב, ונגד וויסקונסין החזקה. אבל כל זה לא הפריע להם להשאר על מאזן מושלם אחרי ניצחון 24:34 שהגיע גם בזכות קריאות אמיצות של המאמן המחליף, שלא פחד ללכת על דאון רביעי שלוש פעמים, כולל מסירת ט"ד מיארד אחד שסגרה את המשחק ברבע האחרון. קירק קאזינס מסר לשלושה ט"ד בנוסף ל-269 יארד ובאיסט לאנדינגס מוכנים לדרבי גדול שבוע הבא מול מישיגן של דנארד רובינסון, שניצחה את אינדיאנה 35:42 כדי להשאר אף היא מושלמת.

הרע:

- אחרי שרובינסון סבל מפציעה שבוע שעבר, מועמד אחר להייזמן מהיריבה המושבעת אוהיו סטייט שילם את המחיר על ההתרוצצויות שלו, כשטרל פריור הוכיח עד כמה הבאקאייז תלויים בו. חזרה של פריור לקראת סוף הרבע השלישי החזירה את הנשימה לאלפי אוהדי באקאייז אבל קשה להגיד שהניצחון 13:24 על אילינוי היה איזשהו משהו להתפאר בו. פריור סיים את המשחק אמנם עם 104 יארד על הקרקע, אבל עם 76 יארד עלובים באוויר ויכולת שלא תספיק בהמשך מול יריבות ביג 10 קשות יותר.

- אוהד USC פה תמיד מספר לנו כמה הטרוג'אנס לא טובים כמו המאזן שלהם, וההוכחה לדבריו הגיעה בהפסד 32:31 לוושינגטון. ג'ייק לוקר, עם יום טוב של 310 יארד וט"ד, הנדס דרייב בשתי הדקות האחרונות שהסתיים בפילד גול מנצח של אריק פולק מ-32 יארד וגם 223 יארד בריצה של אלן בראדפורד לא הספיקו.

המכוער והצל"ש

המכוער: טנסי כבר עמדה לנצח את המדורגת 12 LSU, כשהטייגרס פימבלו את הכדור על היארד ליין בדקה האחרונה, אלא שאז התברר שטנסי החזיקה לא פחות מ-13 שחקנים על המגרש, מה שנתן לחניכיו של לס מיילס הזדמנות נוספת אותה הם לא פספסו להחדיר את הכדור לאנדזון ולנצח במשחק מכוער במיוחד 14:16.

הצל"ש: שתי קבוצות קטנות שעושות גלים (קטנים) אבל מוסיפות הרבה עניין לליגה הן נוואדה, שדורגה לראשונה בתולדותיה השבוע, וניצחה 26:44 בדרבי את UNLV, היריבה השנואה, ונורת'ווסטרן, שעומדת על מאזן מושלם 0:5 אחרי ניצחון 28:29 על מינסוטה, במשחק הפתיחה שלה בביג 10.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully