וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות הגיש כתב אישום נגד עמוס לוזון

3.10.2010 / 14:23

כצפוי, עקב העלבת שופט המשחק נגד אשדוד. גורם: "אשדוד קבוצה של בכיינים". אופיר: "מאכזב לספוג בתוספת הזמן"

"היינו צריכים לקחת שלוש נקודות, אבל כשהתוצאה הייתה 2:1 לא הצלחנו להבקיע את השלישי, אין הסבר לשוויון שלהם". כך אמר הבוקר (ראשון) קשר מכבי פתח תקוה, יוסי אופיר, שרשם הופעה מוצלחת במשחק אתמול מול האקסית מאשדוד, מה שלא עזר לקבוצתו להימנע מספיגת שער בתוספת הזמן, בהתמודדות שהסתיימה בתיקו 2:2. "מאוד מאכזב שספגנו בתוספת הזמן. שיחקנו טוב מאוד, חבל שאנחנו לא יוצאים לפגרה עם שלוש נקודות. אסור להתעכב במה שקרה", המשיך הקשר.

כפי שפורסם אתמול, נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון יעמוד לדין בעקבות התבטאויותיו כנגד השופט לירן ליאני. היום הגיש תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא כתב אישום נגד לוזון באשמת העלבת שופט המשחק. חלק מההתבטאויות נרשמו גם בדו"ח המשקיף מטעם ההתאחדות. לוזון ביקר את ליאני על ההחלטה לא להעניק עבירה שהתבצעה לכאורה על דובב גבאי, מה שהוביל בסופו של דבר לשער השוויון בתוספת הזמן. כזכור, לוזון התעמת גם עם ג'קי בן זקן, כשלטענת עדי שמיעה אמר לו: "כל השבוע מאז מכבי תל אביב בכית, זאת התוצאה". בן זקן ענה: "למה שלא אבכה?". מאוחר יותר שוחח בן זקן ארוכות עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. "אשדוד קבוצה של בכיינים", אמר גורם בקבוצה הבוקר.

החלוץ עומר דמארי שהובהל לבית החולים "השרון" סובל מחבלה בקרסול והוא יתאושש תוך מספר ימים. נכון לעכשיו, דמארי מתכוון להתייצב לאימוני הנבחרת בהמשך השבוע, אך ההחלטה האם לזמן חלוץ אחר במקומו תהיה של לואיס פרננדז. בכל מקרה, השחקן עצמו אמור להיות כשיר למשחק מול קרואטיה, למרות שספק אם ישותף בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully