וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "הכי חשוב שהשחקנים הראו שאכפת להם"

קפטן סכנין חיפש את נקודות האור בהפסד לב"ש: "יש לנו קבוצה טובה מאוד, אני מאמין שכבר מול מכבי חיפה נראה סכנין אחרת"

בבני סכנין התאכזבו מההפסד 1:0 להפועל באר שבע אמש (שבת), אחרי שנותרו עם נקודה אחת מחמשת המחזורים הראשונים, אבל שאבו עידוד ממשחק ההקרבה שהציגו השחקנים בהופעת הבכורה של סלובודן דראפיץ' כמאמן ראשי בליגת העל. בסכנין הרגישו את השיפור באווירה ומקווים לתקן את הליקויים מהם סבלו מאז תחילת העונה במהלך פגרת הנבחרת, כשבמקביל מייחלים להחלמתם המלאה של לירן כהן ויניב לוזון שעדיין לא נמצאים בכושר מלא, כשלפחות אחד מהם צפוי לחזור להרכב.

למרות האכזבה, הקפטן מאיר כהן, נשמע מעודד לקראת המשך הליגה: "אתמול המוטיבציה חזרה לשחקנים, אבל לצערי זה לא הספיק. הכי חשוב שהשחקנים הראו שאכפת להם וזו הדרך הנכונה. אני חושב שכל מה שקרה בתחילת השנה עם מרקו בלבול שעזב אותנו ואז הפיצוץ עם יובל נעים וחיים לוי לא תרמו לא למועדון ובטח לא לשחקנים. זה השפיע על כולם וכך נראו גם התוצאות".

בניגוד לכל המספידים כהן מאמין בסגל הקיים: "בסך הכל אני חושב שיש לנו קבוצה טובה מאוד וגם בשנה שעברה פתחנו את הליגה לא טוב ובכל סיימנו במקום השביעי. הקבוצה היא אותה קבוצה כמעט והכי חשוב, וגם ההנהלה מבינה את זה, שצריך לתת שקט עכשיו. דרפאיץ' הוא מאמן טוב ויסודי ועכשיו בפגרה נעבוד קשה יחד אתו ואני מאמין שכבר מול מכבי חיפה נראה סכנין אחרת. אני לא חושב שיחליפו עוד מאמנים העונה ואני מקווה שכל הקבוצה תחזור להציג את הכדורגל שהוכחנו כבר שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully