וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "מקווה שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור"

בהפועל חיפה נזכרים בשנה שעברה, אז הגיעה נפילה אחרי פתיחת עונה טובה. הבעלים הוסיף: "יש לנו בעיה מנטאלית קשה"

אחרי שני הפסדים רצופים, בהפועל חיפה נזכרים בעונה שעברה ומתחילים לגלות סימנים של דאגה. כזכור, גם אז האדומים מהכרמל פתחו את הליגה בסערה, אבל לאחר מכן ספגו חמישה הפסדים ברציפות. אתמול שוב קיבל ההרכב שפתח נגד אשקלון הזדמנות להוכיח כי זו הייתה מעידה חד פעמית, אך לאחר ההפסד לעכו, המאמן ניצן שירזי כבר רמז כי במשחק נגד עירוני קרית שמונה בעוד שבועיים יהיו שינויים.

הבעלים יואב כץ נשמע אמש מאוד לא מרוצה ובשיחה מארצות הברית אמר: "כנראה יש לנו בעיה מנטאלית קשה. לא יכול להיות שאנחנו מנצחים קבוצות יותר טובות מאתנו על הנייר, ולשתי קבוצות חלשות יותר מפסידים. אנחנו עושים יותר מידי טעויות לא מחויבות ועל זה אנחנו חייבים לעבוד. אני מאוד מודאג ואני מקווה שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור על עצמו".

"הפגרה באה לנו בזמן ונצטרך לעבוד לתקן את הטעויות שעשינו ", המשיך הבעלים. "דווקא מהמשחק מול קרית שמונה אני לא כל כך מודאג, כי מול הקבוצות היותר טובות אנחנו מגיעים מאוד מרוכזים, מה שאנחנו לא עושים נגד הקטנות".

למרות שני ההפסדים, כץ לא חושב שחיזוק יפתור את הבעיה: "קודם כל חסר לנו את עדן בן בסט ועובדה שבשני המשחקים שהוא לא משחק הפסדנו. אני לא אביא סתם חיזוק לקבוצה בשביל להגיד שהבאתי. הנה, לקחנו את ניקולה גרוביישיץ' שהוא על פניו חיזוק טוב, אבל עדיין רחוק מלהיות טוב מאוד. אם יהיה שחקן שבאמת יכול להשפיע על הקבוצה אז נביא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully