וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד ודני לוי עזבו את האימון והלכו לרב פינטו

3.10.2010 / 19:07

מאמן ויו"ר הפועל פ"ת הפתיעו את השחקנים, שציפו לאסיפה סוערת. בנוסף לכל הצרות, הרב לא היה והם חזרו כלעומת שבאו

לאחר ההפסד למכבי תל אביב אתמול (שבת), שחקני הפועל פתח תקוה ציפו לאסיפה סוערת במיוחד בשיתוף המאמן אלי מחפוד והבעלים תומר סיני. אלא שבאימון עצמו חיכתה להם הערב הפתעה. מחפוד בחר שלא לערוך אסיפה ונטש את האימון כבר בתחילתו והסביר לשחקנים: "היום תערכו אימון עם מאמן הכושר".

שחקני הקבוצה הופעתו וניסו לברר את הסיבה בגינה עזב מחפוד יחד עם דני לוי, אך לא קיבלו תשובה. מתברר כי מחפוד נסע יחד עם לוי לרב פינטו באשדוד, ככל הנראה על מנת לקבל עצה לגבי חוסר המזל שפוקד את הקבוצה. אלא שכן חיכתה הפתעה נוספת: הרב פינטו בכלל לא היה בבית. מתברר כי לשניים הצטרף גם סיני והפגישה תאלץ לחכותעד שהקבוצה תצבור קצת יותר מזל, האוהדים ייאלצו לחכות.

מחפוד יקבל הזדמנות אחרונה בדרבי

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, דני לוי, שוחח אמש וגם הבוקר (ראשון) עם המאמן אלי מחפוד, לאחר הפסד הקבוצה למכבי תל אביב (2:1), והבהיר לו כי פיטוריו בשידור חי ברדיו היו ציניים, מאחר ונשאל מספר פעמים על מעמדו. "רציתי לענות תשובה שהתקשורת רצתה לשמוע, כולם הבינו שהייתי ציני. אני כועס על ההפסד, אבל לא התכוונתי לפטר אותך", הבהיר לוי למאמן והוסיף: "אני מצפה שתנצח בדרבי בעוד שבועיים".

הבעלים תומר סיני אמר אמש כי מחפוד יעמוד על הקווים בדרבי וכי מעמדו איתן, אולם כפי שפורסם אתמול, לאחר שיחה שקיימו קברניטי המועדון, הוחלט כי למחפוד תינתן הזדמנות אחרונה במשחק הדרבי ואם הקבוצה תפסיד הוא יסיים את דרכו. "שיחקנו מצוין, אני לא חושב שאני הבעיה", אמר מחפוד הבוקר. "זגורי היה צריך להבקיע במחצית הראשונה וביטון בעט למשקוף במצב של 1:0. אם נמשיך לשחק בצורה הזאת, נביא נקודות". שחקנים בקבוצה גוננו אף הם על מחפוד וטענו כי ההפסד לא נגרם באשמתו. "נעשה הכל כדי לנצח את הדרבי, בשביל הקהל ולמען המאמן שלנו", הבהיר דודו ביטון.

כפי שפורסם אמש, ג'ונתן אסוס ודניאל אדו גרמו לנזק בחדר ההלבשה. הראשון בעט במנהרת השחקנים המתקפלת בבלומפילד וגרם לה נזק. אדו בעט בפח בכניסה לחדר ההלבשה ולאחר מכן גם בלוח המשחק תוך שהוא מטיח האשמות בחבריו על ספיגת השער השני. חלק משחקני פתח תקוה התקשרו למנכ"ל אפי צפריר ודיווחו לו כי חלק מעובדי האצטדיון כינו אותם "כלבים", בדרכם לחדר ההלבשה. "הם מדברים על הרס בחדר ההלבשה? קודם שישמרו על הפה שלהם", אמר אחד השחקנים. במועדון שוקלים להתלונן נגד המקללים.

"הקבוצה עמדה אתמול כמו 'בטון' מול מכבי, שלטנו רוב הזמן", הוסיף הבוקר הבלם גל כהן בעקבות ההפסד. "מתסכל להפסיד משחק כזה. זה אחד המשחקים הכי מתסכלים בקריירה שלי. כל השחקנים היו מצוינים, פשוט ביטלנו את מכבי". לגבי מחפוד אמר כהן: "אנחנו מאוד אוהבים את אלי וחייבים לו, הוא הכין אותנו מצוין למשחק. יחד איתו נגיע למקום אחר שבו הקבוצה צריכה להיות".

עדכון ראשון: 12:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully