וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב קיבל אישור להתאמן עם הנבחרת

3.10.2010 / 11:43

קשר חיפה שוחח שוב עם ד"ר רוסנובסקי, ויתאמן ביום ג' לקראת קרואטיה. דמארי סובל מחבלה בלבד. עוסמאן יזומן במקום בונדר?

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, עשוי להיות בכל זאת כשיר למשחק נבחרת ישראל נגד קרואטיה, זאת לאחר שנטש את אימון מכבי חיפה ביום שישי בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי והצטווה לנוח מספר ימים. הבוקר (ראשון) שוחח רפאלוב שוב עם ד"ר מרק רוסנובסקי, עימו כבר נפגש ביום שישי, והוא הצטווה לנוח עד יום שלישי, אז יוכל לחזור לאימון ריצה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ביום רביעי אמור השחקן לערוך אימון מלא ועד יום שישי הוא אמור, על פי הערכת רופא הנבחרת, להיות כשיר למשחק. היום ייפגש השחקן שוב עם רוסנובסקי על מנת לקבל טיפול נוסף.

החלוץ עומר דמארי סובל מחבלה בקרסול וגם הוא ייפגש היום עם רוסנובסקי. השחקן קיבל הוראה לנוח מספר ימים בעקבות חבלה בקרסול, אבל עד המשחק הוא יוכל בוודאות לחזור להתאמן. ההחלטה האם לכלול אותו בסגל תהיה של המאמן לואיס פרננדז, בכפוף להחלטה של רופא הנבחרת, שיודיע באיזה יום בדיוק השחקן יוכל לחזור. יתכן ופרננדז יזמין מגן ימני אחר במקום דני בונדר, כשעלי עוסמאן הוא אחד המועמדים לקבל זימון. במכבי חיפה מצפים שהמגן, שמפגין יכולת לא רעה העונה, יזומן. אביחי ידין צפוי לקבל זימון במקום בירם כיאל ששוחרר.

לבלם טל בן חיים נולד בן ולכן הוא יחגוג זאת בברית המילה שתיערך ביום שישי בלונדון. ייתכן ובנבחרת יאשרו לו להיעדר מאימון הבוקר של יום שישי. "לרגע לא היה ספק שישותף במשחק", אמרו בנבחרת.

* ההתאחדות לכדורגל הודיעה על סיום עבודתו בהתאחדות של אילן יבלקובסקי, מנהל אצטדיון רמת גן, אחרי 14 שנות עבודה משותפת. "ההתאחדות היתה לי בית במשך למעלה מעשור" אמר יבלקובסקי. "והיא תמשיך להיות מקור להשראה. כשם שתרמתי כך גם קיבלתי רבות. אין לי ספק שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד ונמשיך לעשות דברים נפלאים יחדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully