וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "זה היה אחד השבועות הקשים בקריירה שלי"

2.10.2010 / 21:41

מאמן ב"ש שיחרר אוויר אחרי הניצחון על סכנין: "לא קל להתרומם מתבוסה כזו". דראפיץ': "מה שהשחקנים עוברים זה לא פשוט"

הפועל באר שבע שיחררה הערב (שבת) הרבה אוויר כשהשיגה את ניצחון הבית הראשון של העונה עם 0:1 על בני סכנין, והשכיחה את התבוסה 5:1 לבית"ר ירושלים מהשבוע שעבר. שער בודד של ברנרדו ואשקונסלוס בדקה ה-79 השאיר את שלוש הנקודות בבירת הנגב, ואיפשר לניר קלינגר לצאת לפגרה בראש שקט.

"זה היה אחד השבועות הקשים בקריירה שלי", אמר קלינגר בסיום. "היה ברור לי שבטדי משהו התחבר לנו הפוך. עוד לפני הטקטיקה ושינוי השיטה אמרתי להם שהכבוד מונח על הדשא. זה לא קל להתרומם מכזו תבוסה. מהרגע הראשון היינו יותר טובים ונחושים. מאור מליקסון נתן משחק ענק, במחצית השניה הוא הנהיג ולקח אחריות. ברנרדו ישתפר בכל משחק. התלבטנו את מי להחליף את ברנרדו שהיה קצת עייף או את אסולין, התייעצנו בספסל והחלטנו להשאיר אותו, וזה השתלם לנו".

ואשקונסלוס עצמו אמר אחרי המשחק: "תמיד טוב להבקיע וכשזה שער ניצחון אז אפילו עוד יותר. סכנין הסתגרו וזה עשה לנו את החיים יותר קשים.באופן אישי אני מעדיף לשחק עם עוד חלוץ אבל מה שאני הכי אוהב זה לנצח".

סלובודן דראפיץ', בהופעת הבכורה שלו כמאמן ראשי בליגת העל, ראה את קבוצתו משחזרת את היכולת שהציגה תחת חיים לוי, ונשארת עם נקודה בודדת אחרי המחזור החמישי.

"מה שהשחקנים עוברים זה לא פשוט", אמר דראפיץ'. "רצינו לסגור ולצאת למתפרצות. הפגרה באה לנו בזמן, אני מאמין שעוד שבועיים נראה הרבה יותר טוב. השחקנים היו ממושמעים הגנתית, אבל לא היה לנו אחד כמו מליקסון שיש לבאר שבע שיעשה הבדל".

השופט אלי חכמון צפוי לציין בדו"ח השיפוט את ההתפרצות של אנשי סכנין כלפי שלישיית השופטים בסיום המשחק, והקבוצה עשויה לעמוד לדין בשל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully