וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מחפוד יקבל הזדמנות אחרונה בדרבי

2.10.2010 / 21:35

בהפועל פ"ת מנבאים: "הוא ינצח ואז יישאר". אסוס ואדו גרמו נזק לחפצים בחדר ההלבשה. מחפוד: "לא ייאמן שהפסדנו"

הרוחות בהפועל פתח תקוה סוערות בעקבות ההפסד הכואב, 2:1 למכבי תל אביב לאחר שהובילו במשחק 0:1 עד לדקה ה-83. במועדון הוחלט שאלי מחפוד, שלקבוצתו זה היה הפסד שלישי בחמישה מחזורים, יקבל הזדמנות אחרונה בדרבי הפתח תקוואי במחזור הבא, למרות שלמאמן הובהר כי הוא מקבל גיבוי מלא.

אחרי המשחק זעמו במכבי תל אביב על שחקן הפועל פתח תקווה ג'ונתן אסוס, שבעט במנהרת השחקנים המתקפלת בבלומפילד וגרם לה נזק. הבלם דניאל אדו בעט בפח בכניסה לחדר ההלבשה ולאחר מכן גם בלוח המשחק תוך שהוא מטיח האשמות בחבריו על ספיגת השער השני. "אפשר להבין אותו, אין זמן להתעסק בהתפרצויות זעם של שחקנים אחרי הפסד", אמרו בקבוצה.

חלק מהשחקנים השליך כוסות ריקות על רצפת חדר ההלבשה, שהיה מלולכך מאוד כשעזבו. אחד השחקנים אף חבט בעוצמה בקיר, וככל הנראה גרם בנוסף גם לפגיעה במזגן שהיה תלוי. "אסוס לא התנהג כמו בריון ולא נעניש אותו", אמרו בקבוצה בסיום. "קבוצות משאירות הרבה זבל אחרי שהם מפסידות בפתח תקוה ולא שמענו אף אחד מתלונן. יכול להיות שהתגובות היו קיצוניות מעט, אבל זה קורה כמעט אחרי כל הפסד".

אלי מחפוד אמר: "זה לא ייאמן להפסיד משחק כזה. הכדור יצא החוצה בסוף והקוון לא ראה. שיחקנו נכון, הגענו למצבים שלנו ולא ניצחנו. עשינו עבודה נכונה מבחינת הסגירה, מכבי בקושי הגיעה למצבים. חבל שבמשחק כזה, כשהיינו עם הנקודות ביד, איבדנו אותן. סתם סיבכנו את עצמנו במאבקי התחתית. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו צריכים לקחת נקודות - לא ברור מה שקורה לנו".

דודו ביטון הוסיף: "אכזבה, זה מה שיש להגיד. הובלנו 0:1 עד דקה 80 ואז הפסדנו. זה קרה לנו גם בנתניה. זו תסמונת של קבוצה שפתחה לא טוב את העונה, אנחנו נכנסים ללחץ לקראת הסיום. אפשר לקחת את היכולת הטובה ולקוות שהתוצאות עוד יגיעו. אני כובש, אבל מה שחשוב זה החלק הקבוצתי שלא עובד. זה מאוד מאכזב. ננצח את הדרבי בשביל הקהל ומחפוד".

בעקבות ההפסד למכבי תל אביב התקיימה שיחה בין חברי הנהלת הפועל פתח תקוה, ביניהם תומר סיני ודני לוי, והוחלט שהמאמן אלי מחפוד יקבל הזדמנות אחרונה במשחק הדרבי שיתקיים במחזור הבא נגד מכבי פתח תקוה באיצטדיון רמת גן. תוצאה לא טובה תביא לסיום דרכו של מחפוד בקבוצה. גורם בהפועל פתח תקוה אישר: "מחפוד יאמן בדרבי כי מגיע לו, הקבוצה משחקת יפה. מה יקרה אם נפסיד? אנחנו אופטימיים. הוא ינצח ויישאר". שחקן בקבוצה אמר: "לא מגיע למאמן ללכת. שיחקנו טוב, מכבי לא זזה מולנו וניצחה משום מקום".

תומר סיני אמר לאחר ההפסד למכבי תל אביב: "באופן כללי הקבוצה נראתה טוב, אבל השופט הוסיף חמש דקות למשחק, ואנחנו לא מבינים למה. הוא עשה הרבה כבוד למכבי תל אביב. שיחקנו נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה". לגבי מעמדו של מחפוד אמר סיני: "מחפוד נשאר מאמן הפועל פתח תקוה". דני לוי, שנשאל האם המאמן ימשיך גם במחזור הבא, ענה: "מחפוד יעמוד על הקווים במשחק הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully