וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: עמוס לוזון יעמוד לדין

2.10.2010 / 21:31

נשיא מכבי פ"ת הטיח בשופט כי החלטתו השגויה הובילה לשוויון של אשדוד והוא יעמוד לדין. עומר דמארי הפצוע הובהל לביה"ח

איצטדיון רמת גן ראה הערב (שבת) דרמה גדולה. פעמיים הובילה מכבי פתח תקוה מול אשדוד, בזכות צמד של טל בן חיים, אבל פעמיים חזרה אשדוד. בפעם הראשונה היה זה פנדל שכבש משה אוחיון בדקה ה-33, בפעם השנייה היה זה המחליף נבו מזרחי שהשווה בדקה ה-90. המשחק הסוער הסתיים בשוויון 2:2, ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

בסיום המשחק התרחש עימות מילולי בין נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, לבין השופט לירן ליאני, כשלוזון הטיח בו כי לדעתו לפני שער השוויון בדקה ה-90 בוצעה עבירה לכאורה על חלוץ מכבי פתח תקוה דובב גבאי.

לטענת לוזון, העובדה שליאני לא שרק לעבירה על גבאי, הובילה למהלך שהסתיים בשער השוויון הדרמטי. לאחר המשחק אמר לוזון: "ברור שהייתה טעות של השופט, במקום לשרוק עבירה לטובתנו הכדור עבר לאשדוד, המשחק נרגע, הזמן חלף לאט-לאט ובהתקפה האחרונה שלהם, הם הצליחו להבקיע".

לאחר המשחק קיבלה מכבי פתח תקוה הודעה מהמשקיף כי בדו"ח השיפוט ציין ליאני כי לוזון קרא לעברו: "זה היה שיפוט חד צדדי. גועל נפש של שיפוט", והנשיא יעמוד בשל כך לדין. יש לציין כי גם לאחר המשחק, אירע ויכוח קולני בחדרי ההלשה בין עמוס לוזון לבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן. לוזון טען כי השופט ליאני הכריע את המשחק, ובן זקן הכחיש זאת.

מאוחר יותר שוחח בן זקן ארוכות עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ותוצאת המשחק והאירועים בו לא עלו בשיחה. על דבריו של בן זקן, שאמר כי השער של אשדוד היה מוצדק, אמר עמוס לוזון: "ברור שבן זקן לא יגיד אחרת, הגיע לנו הניצחון, וחבל".

לאחר המשחק הובהל חלוץ מכבי פתח תקוה עומר דמארי לבית החולים "השרון", זאת בעקבות פציעה בקרסולו, שהובילה להחלפתו במהלך המשחק. החלוץ נבדק, ונצטווה למנוחה בת יומיים.

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד אמר בסיום: "במהלך השבוע שוחחתי עם השחקנים על נושא כוח ההרתעה, שזאת העוצמה של מועדון, קבוצה צריכה לדעת להכריע משחקים. כבר ארבעה משחקים אני לא מרוצה מהאופן שבו אנחנו מכריעים אותם. אלה דברים שנצטרך לשפר לא מבחינה מקצועית, אלא מבחינה מנטלית. ההגנה שיחקה פנטסטי, הגענו לעשרה מצבים בחצי, ומהתקפה של כלום ספגנו גול מ-16 מטר".

מאמן אשדוד ג'ון גרגורי אמר בסיום: "שיחקנו עד הסוף וזה מה שמייחד את הקבוצה. יש הרבה אנרגיה באשדוד. ספגנו שני שערים מטעויות שלנו. אני מרוצה, למרות שיכולנו לנצח. במצב הדברים הנוכחי אי אפשר להיות מאוכזב מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully