וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "פעם הקהל היה מסתפק ב-0:1"

מאמן הפועל ת"א התייחס לירידה אחורה בניצחון על נתניה: "היום שואלים כמה חתיכות ניתן". עטר: "מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ארבעה הפסדים רצופים חזרה הפועל תל אביב לנצח, כאשר גברה הערב (שבת) 1:3 על מכבי נתניה באצטדיון הקופסא. האדומים נהנו משערים של שלושת החלוצים - טוטו תמוז, בן סהר ואיתי שכטר - ועשו את המוטל עליהם, בתקווה לצאת סוף סוף לדרך חדשה ומוצלחת יותר. מנגד, מכבי נתניה הסימפטית תישאר עם המחמאות בלבד, כאשר ראובן עטר, שנחל את הפסד הבכורה שלו בליגה העונה, בהחלט יכול לקחת גם מהמשחק הזה מספר דברים חיוביים.

גוטמן: "נתנו מלחמה"

"מי שראה את המשחק נגד ליון ראה קבוצת כדורגל טובה, מה שהיה חסר לנו מול קרית שמונה זה מלחמה, והיום ידענו לבוא למגרש קשה מאוד נגד קבוצה טובה ונתנו מלחמה", אמר מאמן האדומים, אלי גוטמן בסיום. בהתייחסו לירידה אחורה אחרי שעלו ליתרון מוקדם, אמר מאמן האלופה: "פעם הקהל שלנו היה אומר לי ש-0:1 קטן זה מספיק לו, והיום שואלים אותי בבלומפילד כמה חתיכות ניתן לפני משחקים כמו נגד קרית שמונה. זאת בדיוק הבעיה ועל זה אנחנו מדברים. לשטוף את המגרש ולכבוש שערים זה לא מספיק, צריך לעשות גם הגנה, והיום עשינו הגנה".

טוטו תמוז, שעלה בהרכב במקום בן סהר, הבקיע ושיחק היטב, הוסיף: "לאט לאט הכל מתחבר לנו, זה הולך קשה אבל אני שמח מאוד שבמגרש כל כך קשה מול קבוצה נמרצת כמו נתניה הראנו הרבה אופי, ואני מקווה שזה רק ימשיך. יש תחרות טובה על ההרכב, יש מאמן שמרכיב את ה-11 הכי טובים, ואני מקווה שמי שיהיה הכי טוב ישחק".

עמרי קנדה התייחס לביקורת על משחק ההגנה של קבוצתו, שנשמעה לפני המשחק: "אם יש ביקורת על משחק ההגנה צריך לשאול את המאמן. כל הקבוצה נמצאת בתקופה פחות טובה, אבל היום הכי חשוב לצאת עם הניצחון. היה לנו קצת קושי מבחינת כושר, אבל שחקנים נלחמו בשביל התוצאה וזה מה שחשוב. היינו צריכים את הניצחון הזה אחרי תקופה לא כל כך טובה. הניצחון הזה יעשה לנו טוב".

עטר: "קונה הפסד כל חמישה משחקים"

מנגד, ראובן עטר נשאל בסיום על השיפוט של איתן תבריזי, שמנע מהמארחת החביבה פנדל ברור במחצית הראשונה. "אני מכיר את תבריזי הרבה שנים והוא שופט טוב, יכול להיות שהוא טעה ושזה עלה לי ביוקר בנקודות, אבל הוא לא רצה לטעות ואין מה לעשות", אמר המאמן הנתנייתי.

באשר לקבוצתו ולמשחק שהציגה הערב, הוסיף עטר: "אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה נראתה ושיחקה. ידענו שהפועל יבואו עם מומנטום מטורף אחרי מה שעבר עליהם. קיבלנו שני שערים דומים מאוד ונצטרך ללמוד מהם. אני קונה הפסד כל חמישה משחקים, זו הסיבה שאני מאוד שמח שהקהל הריע לשחקנים בסיום, וגם אני ארים להם את הראש כדי שימשיכו באותו קצב".

קובי דג'אני, שכבש את שער הניחומים של הקבוצה הערב מהנקודה הלבנה, הוסיף: "היינו טובים מאוד היום, אבל כנראה שנגד הפועל תל אביב זה לא מספיק. חבל שסיימנו את המשחק הזה בלי נקודות. אנחנו קבוצה צעירה ויש לנו עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully